۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

از شبکه پنج پخش می‌شود؛

میزبانی «شب فیروزه‌ای» از شهردار تهران

میزبانی «شب فیروزه‌ای» از شهردار تهران

«شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت و روز آتش‌ نشان میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از شخصیت های کشوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، برنامه «شب فیروزه‌ای» با اجرای حسین رفیعی و مرتضی حسینی به مدت ۴ شب از ۶ تا ۹ مهر ساعت ۲۰ با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متعدد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور قاریان بین‌المللی همچون مهدی عادلی، مهدی غلام‌نژاد و حمیدرضا احمدی‌ وفا آغاز می‌شود و میزبان خوانندگان مطرح کشور، بازیگران مجموعه «عملیات ۱۲۵» از جمله محمد فیلی، امیرمحمد زند و بیوک میرزایی، صابر خراسانی شاعر آئینی و ... است.

همچنین به مناسبت هفته وحدت گروه های موسیقی و آواز اقوام استان‌های مختلفی همچون چهارمحال و بختیاری، تبریز، خراسان رضوی و ... دعوت شده و عوامل برنامه «شهرک رنگین‌کمان» نیز در این برنامه اجرا دارند.

افزون بر این «شب فیروزه‌ای» به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از شخصیت های کشوری و خانواده آتش‌نشانان کشور می شود و با سعید عزیزی مشاور خانواده و روانشناس نیز پیرامون استحکام بنیان خانواده گفتگو می‌کند، در فواصل برنامه مسابقه و میان‌ برنامه‌های مرتبط با هفته وحدت و روز آتش‌نشان پیش‌بینی شده و از گروه سرودِ نمایشی آتش‌نشانان نیز رونمایی می‌شود.

کد خبر 5896943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha