۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول:

امکاناتی برای آتش نشانی دزفول در سال‌های گذشته خریداری نشده است

امکاناتی برای آتش نشانی دزفول در سال‌های گذشته خریداری نشده است

اهواز- رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: هیچ امکاناتی برای آتش نشانی دزفول در سال‌های گذشته خریداری نشده و این موجب شده تا برخی خودروهای اطفای حریق این سازمان متعلق به ۴۰ سال پیش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدباقر موسوی فخر صبح جمعه در آئین گرامی داشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به ضعف تجهیزات آتش نشانی دزفول بیان کرد: آتش نشانان دزفول با وجود ضعف امکانات با از خود گذشتگی و به خطر انداختن جان خود، جان همشهریان را نجات می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: هیچ امکاناتی برای آتش نشانی دزفول در سال‌های گذشته خریداری نشده و این موجب شده است تا برخی خودروهای اطفای حریق این سازمان متعلق به ۴۰ سال پیش باشد.

وی با بیان اینکه آتش نشانی دزفول از برخی تجهیزات اولیه نیز محروم است، افزود: شورای اسلامی شهر دزفول در دوره ششم توجه جدی به تجهیز آتش نشانی داشته و ماشین آلات و تجهیزاتی خریداری کرده که در سال‌های اخیر بی سابقه بوده ولی ضعف تجهیزات بیش از اعتبار تخصیصی به این سازمان است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تاکید کرد: اگر لازم باشد شورای شهر حاضر به فروش بخشی از ملک‌های متعلق به شهرداری برای خرید، تجهیز و استانداردسازی آتش نشانی است.

وی ادامه داد: جان مردم و آتش نشانان دزفول برای اعضای شورای اسلامی شهر دزفول عزیز است و هر حمایتی که لازم باشد از آتش نشانی دزفول انجام می‌دهد.

کد خبر 5897981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha