حمایت تمام عیار یمنی‌ها از طوفان الاقصی

حمایت تمام عیار یمنی‌ها از طوفان الاقصی

مردم یمن حمایت تمام عیاری از طوفان الاقصی به نمایش گذاشتند و از جامعه جهانی هم خواستند که به مسئولیت خود در حمایت از ملت فلسطین عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شهر الحدیده یمن امروز شاهد راهپیمایی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی در حمایت از مقاومت سر دادند.

در صنعا هم شرکت کنندگان در راهپیمایی پرچم های فلسطین و یمن را حمل کردند و شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین سر دادند و خواستار تداوم جهاد تا آزادی اراضی فلسطین شدند.

شرکت کنندگان مراتب خرسندی خود را از این عملیات اعلام کردند.

در صنعا راهپیمایی کنندگان با صدور بیانیه ای اعلام کردند: دستاوردهای مقاومت غزه که در تاریخ نبرد میان اشغالگران و فلسطینیان بی سابقه است، مایه افتخار و سربلندی است. ما آمادگی کامل مردمی و نظامی به منظور هر رخداد میدانی که نیازمند مشارکت مستقیم در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن باشد را اعلام می کنیم.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان صنعا آمده است: طوفان الاقصی نبردی است که فقط مختص ملت فلسطین نیست بلکه نبرد امت اسلامی و آزادگان دنیاست. نبرد طوفان الاقصی مقدس ترین نبردها است. این عملیات تا بیرون راندن اشغالگران از فلسطین ادامه خواهد داشت.

راهپیمایی کنندگان در صنعا اعلام کردند: آمریکا به عنوان حامی نخست زورگویی اسرائیل، باید معادلات را بپذیرد. آمریکا باید قبل از اینکه طوفان الاقصی و طوفان خشم ملت اسلامی آنرا درنوردد، در جمع کردن بساط رژیم غاصب تعجیل کند. استکبار جهانی و سازشکاران در برابر طوفان الاقصی عاجزند.

از سوی دیگر شورای عالی سیاسی یمن هم ضمن تمجید از عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های به دست آمده اعلام کرد که حق ملت فلسطین و گروههای مقاومت است که با اشغالگران با همه ابزار مشروع به مقابله برخیزند.

شورای عالی سیاسی یمن ضمن تایید همه گزینه های مقاومت در راستای بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی، آنرا گامی مهم در راه یاری قدس و احقاق حق کامل فلسطین دانست.

این شورا بر حمایت از ملت فلسطین تا پیروزی کامل تاکید کرد و از کشورهای عربی و اسلامی خواست که حامی ملت فلسطین باشند.

وزارت خارجه صنعا هم امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: این عملیات نتیجه اقدامات رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات علیه ملت فلسطین و حملات مکرر و هتاکی به مسجدالاقصی و نقض حقوق اسیران فلسطینی و تداوم سیاست شهرک سازی است.

در بیانیه وزارت خارجه یمن از کشورهای عربی و اسلامی خواسته شده است که حامی فلسطین در نبرد آزادی بخش باشند.

همچنین وزارت خارجه یمن از جامعه جهانی و در راس آنها شورای امنیت خواست که به مسئولیت خود در حمایت از ملت فلسطین و پس گرفتن حقوق سلب شده آنها عمل کنند و جنایات دشمن صهیونیست را متوقف کنند.

کد خبر 5905231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha