۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

فرهنگ پدافند غیرعامل برای حمایت از دانش آموران درجامعه ارتقا یابد

فرهنگ پدافند غیرعامل برای حمایت از دانش آموران درجامعه ارتقا یابد

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای مصونیت دانش آموزان در برابر توطئه‌های دشمنان، ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز شنبه در آئین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه دخترانه شاهد بشارت ناحیه ۲ اهواز اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای افزایش مصونیت دانش آموزان در برابر توطئه‌های دشمنان در قالب جنگ ترکیبی و شناختی، ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در سطح مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش خوزستان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل، بیان کرد: در درس آمادگی دفاعی، دانش‌آموزان با موضوع پدافند غیرعامل به شکل صحیح آشنا خواهند شد.

وی با تاکید بر به روز شدن آموزش‌ها با توجه به تغییر و تحولات دنیای امروز گفت: دانش آموزان باید بدانند که موضوع پدافند غیرعامل در ساده‌ترین موضوعات پیرامون آن‌ها دخالت دارد.

حمیدی نژاد یادآور شد: دانش‌آموزان باید در زمینه چگونگی مقابله با دروغ‌ها و دسیسه‌های انتشار یافته توسط دشمنان آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

کد خبر 5923741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha