۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

واحدهای تولیدی استان سمنان به فکر سوخت جایگزین باشند

واحدهای تولیدی استان سمنان به فکر سوخت جایگزین باشند

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و ضرورت مدیریت مصرف انرژی، واحدهای تولیدی استان باید به فکر سوخت جایگزین باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی صبح یکشنبه در نشست رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری درباره مصرف انرژی بیان کرد: با توجه به نزدیکی فصل سرما و بمنظور جلوگیری از ناترازی مصرف انرژی در واحدهای تولیدی و مدیریت مصرف واحدهای تولیدی خصوصاً واحدهای پرمصرف نسبت به جایگزینی سوخت دوم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه با عنایت به احتمال قطعی گاز در فصل سرما، شرکت نفت هیچ محدودیتی برای تأمین و واگذاری سوخت جایگزین برای واحدهای تولیدی ندارد، افزود: واحدهای تولیدی پرمصرف نسبت به تجهیز واحدهای خود برای دریافت و استفاده از سوخت جایگزین اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین گفت: با موافقت اعضای کارگروه تسهیلات رونق تولید به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال به سه واحد تولیدی و صنعتی استان پرداخت می‌شود.

احمدی افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و طرح‌های در دست اجرا به بانک‌های عامل و با توجه به ایام پایانی سال، بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدها در جهت رشد و رونق تولید اقدام کنند.

به گزارش مهر، در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی چهار واحد تولیدی بررسی شد.

کد خبر 5936607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha