۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

عضو شورای شهر اردبیل:

مدیران مناطق خارج از برنامه بودجه مصوب اقدامی نکنند

مدیران مناطق خارج از برنامه بودجه مصوب اقدامی نکنند

اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه باید بر اساس برنامه بودجه مصوب شده پروژه‌های خود را اجرا کنند.

ابراهیم صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص لایحه جابجایی اعتبارات برخی از پروژه‌های منطقه دو و سه اظهار کرد: بودجه‌ای که هرساله تصویب می‌شود بر اساس برنامه‌ای از پروژه‌ها است که توسط مناطق و سازمان‌های تابعه به شورای شهر ارائه می‌شود و ضروری است پروژه‌های مناطق بر اساس بودجه مصوب شده اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مناطق نباید خارج از برنامه اقدام به اجرای پروژه‌ها کنند، افزود: جابجایی اعتبارات پروژه‌ها، بودجه سال را با مشکل روبرو خواهد کرد.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه همواره اعضای شورای شهر حامی شهردار اردبیل در توسعه شهری و تسریع در عملیات عمرانی است، افزود: دو لایحه جابجایی اعتبارات با موافقت اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

صفری همچنین در خصوص لایحه صدور مجوز اعمال نظریه عدالت اداری در ارتباط با مسجد ائمه گفت: مساجد مکان‌های فرهنگی و مذهبی است که بایستی مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گاهاً هیأت امنای مساجد با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: سوق دادن جوان‌ها برای حضور در مساجد نیاز به اقداماتی دارد که مسئولان شهری باید به آن توجه داشته باشند.

کد خبر 5943962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha