۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۳

فرمانده ناحیه امامت سپاه عاشورا خبر داد؛

برگزاری ۵۰۰ برنامه مختلف در ناحیه امامت سپاه عاشورا طی هفته بسیج

برگزاری ۵۰۰ برنامه مختلف در ناحیه امامت سپاه عاشورا طی هفته بسیج

تبریز- فرمانده ناحیه امامت سپاه عاشورا لز برگزاری برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف توسط این ناحیه در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد قهرمان زاده شامگاه یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ برنامه مختلف و متنوع عمومی در ناحیه امامت سپاه تبریز در هفته بسیج برگزار شده و از ۲۹ آبان تا پنجم آذر برنامه‌ای مزبور در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت محله‌ای و مسجدی و خانگی، همایش جهادگران، ویزیت رایگان پزشکی، توزیع کمک‌های مومنانه، اهدای جهیزیه، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در قالب جهاد تبیین، برپایی اردوهای جهادی و مسابقات ورزشی از برنامه‌های ناحیه امامت در هفته بسیج است.

قهرمان زاده خاطرنشان کرد: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی را از رویکردهای مهم سپاه ناحیه امامت است و طی هفته بسیج نشست‌های دانش افزایی برای خانواده‌ها در قالب موضوعات فرزندآوری و همچنین برنامه کوه پیمایی و پیاده روی نیز برگزاری می‌شود.

وی گفت: ۷۰ درصد وسعت کلانشهر تبریز به همراه شهرهای سردرود، باسمنج و خسروشاه در حوزه استحفاظی ناحیه امامت سپاه تبریز است، اما تنها ۳۰ درصد جمعیت این کلانشهر در این حوزه تحت پوشش ما است؛ بنابراین با توجه به موقعیت جغرافیایی ناحیه امامت، حدود ۷۰ درصد کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی تبریز در این حوزه قرار گرفته است.

کد خبر 5944646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha