۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶

امام جمعه آبادان:

تفکر بسیجی باعث شکست صهیونیست‌ها شده است

تفکر بسیجی باعث شکست صهیونیست‌ها شده است

آبادان- امام جمعه آبادان گفت: در جنگ غزه هم می‌بینیم که بعد از حدود ۵۰ روز مردم فلسطین با طرز فکر بسیجی استقامت کردند و دشمن را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان با بیان اینکه پنجم آذر سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی است، تاکید کرد: امام راحل می‌دانستند که تفکر بسیجی موجب استقامت کشور است.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: در جنگ غزه هم می‌بینیم که بعد از حدود ۵۰ روز مردم فلسطین با طرز فکر بسیجی استقامت کردند و دشمن را شکست دادند و دشمن را پای میز مذاکره نشاندند.

وی درباره اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در آبادان اظهار کرد: نرخ جدید گاز مایع برای افرادی که نمی‌توانند لوله کشی گاز انجام دهند و آن دسته از کسب و کارها که به این موضوع وابسته است، مشکل ایجاد می‌کند و بر این اساس مسئولان باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنند که فشاری به مردم وارد نشود.

امام جمعه آبادان پیشنهاد کرد: از بانک‌های آبادان می‌خواهم در زمینه اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در این شهرستان کمک کنند و به افراد کم توان مالی برای گازکشی منازلشان تسهیلات داده شود.

کد خبر 5948708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha