۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

دادستان قشم اعلام کرد؛

توقیف شناور حامل دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

توقیف شناور حامل دام قاچاق در آب‌های خلیج فارس

قشم - دادستان قشم از توقیف یک فروند شناور حامل دام زنده قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید مهدوی مجد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران ناوگروه دریابانی و گشت پاسگاه شیب دراز، مستقر در این جزیره موفق شدند، یک فروند شناور حامل محموله دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل ۸۴ رأس دام به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، توضیح داد: در این عملیات، ۲ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب قشم با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق تندرو این محموله‌ دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران از خروج این محموله‌ ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

مهدوی مجد با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5953245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha