۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

امام جمعه پارس آباد:

حضرت فاطمه (س) الگوی کامل یک زن مسلمان است

حضرت فاطمه (س) الگوی کامل یک زن مسلمان است

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی کامل برای زنان عالم بوده و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شروع سبک زندگی فاطمی است.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی به ویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای زنان عالم است و زنان جامعه ما برای داشتن زندگی علوی و فاطمی باید این آموزه‌ها را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در این ایام در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کنگره فاطمیه از نهم الی سیزدهم در حسینیه اعظم آقا ابوالفضل العباس (ع) و نمایشگاه مردمی یاس کبود و مراسم مختلفی در مساجد شهر و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به افتتاح نمایشگاه مردمی یاس کبود در کانون علامه طباطبایی افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی جامعه را با آموزه‌های علوی و فاطمی آشنا کرده و جوانان را به سمت سبک زندگی الهی و اسلامی سوق می‌دهد.

کد خبر 5954108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha