۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حمایت جهانی از مردم غزه حاصل روایت‌ها است

حمایت جهانی از مردم غزه حاصل روایت‌ها است

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه، حاصل روایت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید احمدی در آئین اختتامیه رویداد رسانه‌ای «نوآوین» ویژه نوجوانان پسر که با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد حضور نوجوانانی هستیم که پیشرفت‌های شهرستان‌های ابهر و خرمدره را با سلاح رسانه که قوی‌ترین سلاح است، روایت می‌کنند.

وی افزود: امیرالمومنین علی (ع) در نامه‌ای به امام حسن (ع) می‌فرمایند: همانا دل نوجوان مانند زمین حاصل‌خیز است. آنچه در آن کاشته شود، می‌پذیرد. یعنی اگر بذر خوب کاشته شود، نتیجه خوب و اگر بذر بد کاشته شود، نتیجه‌ای مثبت نخواهد داشت.

این مسؤول در ادامه خطاب به نوجوانان، تصریح کرد: اگر مهارتی، معرفتی و هنری فراگرفته‌ایم، در دوران نوجوانی یاد گرفته‌ایم و بهترین دوران برای فراگیری دوران نوجوانی است. نوجوانان دهه هشتادی در بسیاری از عرصه‌ها از دهه‌های شصت و هفتاد جلوتر و بهتر عمل می‌کنند.

احمدی با تاکید بر اینکه نوع مواجهه و حکمرانی در دنیای امروز تغییر کرده است، ادامه داد: حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ها و رسانه است و فضای محرمانگی و قلمروها تغییر کردند و در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و روایت رسانه‌ها، یادآور شد: روایت قصه پر غصه شهادت مردم غزه به خصوص کودکان و زنان، توسط رسانه‌های مستقل دنیا در مقابل روایت رسانه‌های رسمی و استکباری دنیا چهره واقعی رژیم غاصب را نمایان کرد و ملت‌ها را به حمایت از فلسطین واداشت، به همین خاطر اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه حاصل روایت‌ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: روش‌ها و طرح‌های قدیمی برای بیان و تولید روایت در دنیای کنونی پاسخ‌گو نیست و ما اگر رسانه قوی نداشته باشیم، مخاطب هم نداریم، این در حالی است که بستر حضور مخاطب ما در فضای دیگری جریان دارد.

احمدی با اشاره به نام‌گذاری این رویداد رسانه‌ای به نام شهید آوینی، عنوان کرد: روایت فتح شهید آوینی با همه تنگ‌نظری‌ها و خون دل‌هایی که خورد اما می‌بینیم با همه درایت و روایت‌های این شهید اهل قلم، شاهد نتیجه این رسالت بزرگ در عرصه رسانه هستیم.

کد خبر 5962748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha