واکنش وزیر امور دینی فلسطین به هتک حرمت مسجدی توسط اشغالگران قدس

واکنش وزیر امور دینی فلسطین به هتک حرمت مسجدی توسط اشغالگران قدس

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین به اقدام هتاکانه نظامیان کودک‌کش صهیونیست علیه مسجدی در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خاتم البکری، وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: اشغال یک مسجد در کرانه باختری و قرایت دعای یهودیان داخل آن توسط نظامیان اسراییل یک جنایت شنیع است که منجر به تشدید تنش ها می‌ شود.

وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در ادامه تصریح کرد: قرایت دعای یهودیان توسط سربازان اسراییل در یک مسجد فلسطینی در اردوگاه جنین یک رفتار بی‌ سابقه و غیرقابل قبول است.

خاتم البکری، ضمن ابراز نگرانی از افزایش حملات اسراییل علیه مساجد گفت: این اقدام به منزله صدور مجوز برای حمله به مساجد و عبادتگاه‌ ها است. این وضعیت چیزی جز تشدید تنش ها و حمله بیشتر به مساجد در پی نخواهد داشت. این یک جنایت شنیع است و آن را رد می‌ کنیم.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اشغالگران قدس ساعاتی پیش ویدیویی از نظامیان تروریست این رژیم منتشر کرد که در اقدامی هتاکانه داخل مسجدی در شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی مراسمی را انجام می‌ دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی ۳ روز پیش در اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری اشغالی عملیاتی را آغاز کرد. بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در جریان این عملیات حداقل ۱۱ غیرنظامی فلسطینی کشته شدند.

کد خبر 5967042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha