پژوهش شوکه کننده Harris poll؛

بیشتر جوانان آمریکایی خواستار محو حاکمیت اسرائیل هستند

بیشتر جوانان آمریکایی خواستار محو حاکمیت اسرائیل هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید از جوانان آمریکایی این واقعیت را نشان داده که پس از جنایات آشکار صهیونیست‌ها علیه مردم بی گناه فلسطین در نوار غزه، نگاه‌ها نسبت این رژیم دچار چرخش جدی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظرسنجی جدید مؤسسه آمریکایی Harris poll که از سوی پژوهشگران دانشگاه هاروارد طی هفته جاری انجام شده، بسیاری از رسانه‌های آمریکایی را شوکه کرده است.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر جوانان آمریکایی معتقدند باید «اسرائیل» به کلی از بین رفته و این رژیم اراضی اشغالی را تحویل فلسطینیان دهد.

بر پایه این نظرسنجی که توسط محققان دانشگاه هاروارد به عمل آمده، ۵۱ درصد از جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله آمریکایی گفته‌اند به اعتقاد آن‌ها راه حل طولانی مدت برای منازعه فلسطینی اسرائیلی، باید از بین رفتن اسرائیل و تحویل این اراضی اشغالی شده و حاکمیت آن به فلسطینیان باشد.

۳۲ درصد از جوانان آمریکایی نیز گفته‌اند به راه حل دو دولتی باور دارند و تنها ۱۷ درصد گفته‌اند کشورهای عربی باید پذیرای فلسطینیان آواره شده باشند.

گفتنی است دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث آشکار شدن خوی وحشیانه این رژیم برای بسیاری از ملت‌های جهان شده و این مساله در تغییر رویکرد آنها نسبت به این رژیم نقشی جدی داشته است.

کد خبر 5968918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha