۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

فرماندار ویژه ری:

سوختگیری در جایگاه‌های سوخت شهرری طبق روال عادی درجریان است

سوختگیری در جایگاه‌های سوخت شهرری طبق روال عادی درجریان است

ری- فرماندار ویژه ری گفت: سوختگیری در جایگاه‌های سوخت شهرری طبق روال عادی درجریان است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اخلال ایجاد شده در سیستم‌های الکترونیکی و ارائه سوخت از طریق سهمیه در جایگاه‌های سوخت، با تمهیدات صورت گرفته توسط وزارت نفت این مشکل به تدریج در حال رفع می‌باشد.

باب الحوائجی افزود: برخلاف برخی شایعه‌های ایجاد شده هیچ گونه مشکل و اخلالی در زمینه تأمین سوخت وجود نداشته و سوخت به میزان کافی در مخازن پمپ‌های بنزین موجود می‌باشد. در همین راستا از مردم شریف شهرستان ری و رانندگان گرامی درخواست داریم ضمن حفظ آرامش خود و فقط در صورت نیاز به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

وی افزود: مطابق بررسی‌های انجام شده مشکل به وجود آمده در حوزه طرح هوشمندسازی و ارائه سوخت از طریق کارت‌های سوخت می‌باشد و در حال حاضر جهت خدمات رسانی به مردم سوخت گیری به صورت دستی در پمپ‌های بنزین در حالت انجام است که انشاالله به زودی این مشکل رفع خواهد شد و رانندگان عزیز می‌توانند با استفاده از کارت‌های شخصی خود و سهمیه موجود در آن اقدام به سوخت گیری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: طبق بازدیدهای انجام شده از تعدادی از جایگاه‌های سوخت به لطف خداوند و تلاش دستگاه‌های متولی امر فرآیند سوختگیری به صورت دستی در حال انجام است و انشاالله ظرف ساعت‌های آینده کلیه جایگاه‌ها در سطح شهرستان وارد مدار شده و مردم عزیز شهرستان می‌توانند بدون هیچ گونه مشکلی اقدام به سوخت گیری نمایند.

کد خبر 5969850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha