۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

اسکای‌روم در یلدای امسال از پنل جدید مدیریت خود رونمایی کرد

اسکای‌روم در یلدای امسال از پنل جدید مدیریت خود رونمایی کرد

 کاربران در نسخه‌ سوم پنل مدیریت اسکای‌روم از چه قابلیت‌ها و امکاناتی می‌توانند استفاده کنند؟ در این مطلب، موضوع ذکر شده را بررسی کرده‌ایم تا با قابلیت‌های جدید این پنل بیشتر آشنا شوید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اسکای‌روم، پلتفرم کامل برگزاری کلاس آنلاین، وبینار و جلسه آنلاین از نسخه‌ی سوم پنل مدیریت خود در آستانه شب یلدا، جشن باستانی ایرانیان رونمایی کرد. کاربران اسکای‌روم می‌توانند ظاهر بروزرسانی شده این پنل را با طراحی مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا مشاهده کنند. پنل مدیریت اسکای‌روم با هدف خلق تجربه کاربری بهتر برای مشتریان و ساده‌شدن فرایندهای استفاده از سرویس‌ها بروزرسانی شده است. به‌طور کلی، اسکای‌روم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تجربه‌ای کاربردی، جذاب و لذت بخش را برای کاربران خود فراهم کند.

کاربران در نسخه‌ی سوم پنل مدیریت اسکای‌روم از چه قابلیت‌ها و امکاناتی می‌توانند استفاده کنند؟ در این مطلب، موضوع ذکر شده را بررسی کرده‌ایم تا با قابلیت‌های جدید این پنل بیشتر آشنا شوید.

پنل مدیریت اسکای‌روم

کاربران در پنل مدیریت اسکای‌روم می‌توانند تمامی موارد در رابطه با سرویس‌های خریداری شده را کنترل و مدیریت کنند. در واقع، افراد در این پنل می‌توانند برای برگزاری رویداد آنلاین، اتاق بسازند و لینک آن را با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

اسکای‌روم در یلدای امسال از پنل جدید مدیریت خود رونمایی کرد

نسخه‌ی دوم پنل مدیریت اسکای‌روم

علاوه بر ساخت یا ویرایش اتاق، در بخش پنل مدیریت اسکای‌روم می‌توان تعداد اتاق‌ها، فایل‌های به اشتراک گذاشته شده، گزارش نشست‌های برگزار شده، گزارشی از افراد حاضر در رویدادهای آنلاین و … را مشاهده کرد. اکنون برای ارائه تجربه بهتر، نسخه جدیدی از این پنل منتشر شده است.

ساده‌شدن فرایند ثبت‌نام

در نسخه‌ی جدید پنل مدیریت اسکای‌روم، فرایند ثبت‌نام کاربران ساده‌تر شده است و افراد در چند دقیقه می‌توانند اطلاعات خود را وارد و از سرویس‌های این پلتفرم استفاده کنند. اکنون به منظور ثبت نام در اسکای‌روم، فقط کافیست نام کاربری و گذرواژه برای حساب کاربری خود تعریف کنید. ناگفته نماند که در زمان ثبت‌نام، به‌طور خودکار یک بسته‌ی رایگان هفت روزه برای افراد جدید فعال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند به‌صورت آزمایشی از قابلیت‌ها و امکانات این پلتفرم بومی استفاده کنند.

طراحی مدرن و با توجه به استانداردهای روز دنیا

طراحی ظاهری نسخه سوم پنل مدیریت کاملاً تغییر کرده و نسبت به نسخه‌های قبلی، مدرن‌تر شده است. شکل و ظاهر نسخه‌ی جدید این پنل با توجه به استانداردهای روز دنیا طراحی شده و تجربه کاربری آن بهبود پیدا کرده است. با بهبود تجربه کاربری این پنل، افراد به راحتی و با سرعت بیشتری می‌توانند به موارد مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند. به‌طور کلی اینگونه می‌توان گفت که رابط کاربری اسکای‌روم در مقایسه با أنواع نرم افزار کلاس آنلاین، جذاب و کاربردی‌تر شده است.

بهبود تجربه کاربری نسخه‌ی موبایل

بسیاری از کاربران دنیای وب با گوشی‌های هوشمند خود از سایت‌ها و سرویس‌های مختلف بازدید یا استفاده می‌کنند. در همین راستا، تجربه کاربری نسخه‌ی موبایل پنل مدیریت اسکای‌روم نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود یافته است. اکنون کاربران با استفاده از موبایل خود می‌توانند به تمامی بخش‌ها این پنل دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند.

توسعه بخش زیرساخت پنل

یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه ۳.۰ پنل مدیریت اسکای‌روم این است که بخش زیرساخت به‌طور کامل بازنویسی شده است. در نتیجه، این امکان برای اسکای‌روم فراهم شده تا با سرعت بیشتری پنل مورد نظر خود را توسعه و بخش‌های مورد نیاز کاربران را به آن اضافه کند. علاوه بر این، با توجه به توسعه بخش زیرساخت پنل اسکای‌روم، ویژگی‌های جدید در آینده به آن اضافه می‌شود.

بهبود بخش جستجو و فیلترها

همانطورکه اشاره کردیم، در نسخه بروزرسانی شده پنل مدیریت اسکای‌روم به راحتی می‌توان به هر کدام از بخش‌های موردنیاز دسترسی پیدا کرد. اسکای‌روم بخش جستجو را بهبود داده است تا کاربران با جستجو کردن بتوانند بخش مورد نظر خود را پیدا کنند. علاوه بر این، این امکان وجود دارد تا با فیلتر کردن اطلاعات و داده‌های جداول، سریع‌تر به اطلاعات و داده‌های خود دسترسی پیدا کرد.

اسکای‌روم در یلدای امسال از پنل جدید مدیریت خود رونمایی کرد

نسخه‌ی سوم پنل مدیریت اسکای‌روم

البته بهبود بخش جستجو فقط مربوط به صفحه اصلی پنل مدیریت نیست و جستجوکردن در بخش فایل‌های ضبط ابری نیز بهبود یافته است. با این بهبود، دیگر نیازی به بررسی موردی فایل‌های ضبط شده نیست و با وارد کردن اسم فایل نیز می‌توان آن را پیدا کرد.

سایر موارد بهبود یافته در پنل مدیریت جدید اسکای‌روم

ویژگی ‌های جدید پنل اسکای ‌روم  تنها شامل موارد فوق نمی‌شود و بخش‌های دیگری نیز به این پنل اضافه شده است که به‌طور خلاصه عبارت‌انداز:

بهبود نمایش و پیش نمایش فایل‌های آپلوده شده توسط کاربران

امکان بارگذاری فایل‌ها به صورت همزمان بدون متوقف‌شدن فرایند آپلود

امکان مشاهده پیش‌نمایش فایل‌های ضبط شده با اسکای‌روم

امکان دانلود مستقیم فایل‌های آپلود شده

دانلود مستقیم فایل‌های ضبط شده

آسان‌شدن دسترسی به تاریخچه خریدها و مشاهده آن‌ها

بروزرسانی طراحی رابط کاربری بخش پشتیبانی

طراحی بهینه‌تر فرم‌ها برای پیشگیری از خطا در هنگام ساخت اتاق

اسکای‌روم، پلتفرم کاملاً ایرانی برگزاری وبینار، جلسه و کلاس آنلاین

اسکای‌روم، پلتفرم کاملاً ایرانی برای برگزاری کلاس آنلاین، وبینار و جلسه آنلاین است که تاکنون میزبان بیش از ۵۰ هزار رویداد و جلسه آنلاین بوده است. علاوه بر این، بیش از ۲۷ میلیون نفر در رویدادهای برگزار شده در بستر اسکای‌روم شرکت‌کرده‌اند و تقریباً از هر سه ایرانی، یک نفر تجربه‌ی استفاده از اسکای‌روم را داشته است.

در همین راستا، این پلتفرم به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران خود و خلق تجربه کاربری بهتر، بخش پنل مدیریت را بروزرسانی و نسخه‌ی جدید از آن را منتشر کرده است. این پنل با استانداردهای روز دنیا توسعه یافته و علاوه بر ظاهری مدرن و جذاب، بخش‌های کاربردی بسیاری دارد و فرایندهای استفاده نیز آسان‌تر شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5975058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha