اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی زیر آتش حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای

اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی زیر آتش حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای

تشدید موج حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های گذشته تعداد زیادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی بامداد و صبح امروز سه شنبه همچنان ادامه داشته به طوری که این حمله‌ها اردوگاه البریج واقع در مرکز این باریکه را هدف قرار داد.

همچنین در جریان بمباران منازل مسکونی در محله الامل واقع در غرب استان خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز از سمت دریا غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند. منطقه‌های شمالی این اردوگاه نیز از آتش حمله‌های قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی در امان نبودند.

شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر طی ساعت‌های گذشته منطقه‌های شرقی نوار غزه را بمباران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین با بمباران بخش‌های نزدیک به بیمارستان ناصر در غرب شهر خان یونس در این منطقه کمربند آتش ایجاد کردند.

حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی اطراف منطقه تل السلطان واقع در رفح در جنوب نوار غزه را نیز دربرگرفت. استان مرکزی نوار غزه نیز شاهد این حمله‌های پی در پی و وحشیانه بود.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه المغازی و شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت و عناصر اشغالگر در چند محور در نوار غزه است.

کد خبر 5976640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha