۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

۱۰۰۰ نفر در اردبیل از خدمات طرح ملی نذر خدمت بهره‌مند شدند

۱۰۰۰ نفر در اردبیل از خدمات طرح ملی نذر خدمت بهره‌مند شدند

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: یک‌هزار و ۸۰ نفر در استان اردبیل از خدمات طرح ملی نذر خدمت جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره‌مند شدند.

حمید قویدل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از بهره‌مندی یک‌هزار و ۸۰ نفر در قالب ۳۰۳ خانوار از اهالی روستای شورگل و ۱۲ روستای منتخب دیگر شهرستان بیله‌سوار از طرح ملی نذر خدمت خبر داد.

وی تصریح کرد: این طرح در ۱۳ روستای منتخب به مرکزیت روستای شورگل شهرستان بیله‌سوار به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری طرح از پنج تا هفت دی ماه در این روستاها گفت: این طرح در راستای اهداف و مأموریت‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت داوطلبان در روستاهای کم‌برخوردار اجرا و علاوه بر آبرسانی به مردم روستاهای یاد شده، خدمات تخصصی پزشکی و دارویی رایگان با حضور اکیپ پزشکی متخصص و پیراپزشکان داوطلب و اعضای تیم درمان اضطراری استان، توزیع البسه، شیر خشک برای خانواده‌های دارای نوزاد، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند، افتتاح یک باب مسکن مددجویی با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، افتتاح یک باب نانوایی با مشارکت بسیج سازندگی، اجرای برنامه فرهنگی ویژه کودکان توسط تیم سحر استان، کارگاه پیشگیری از اعتیاد و… با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

قویدل افزود: اهدای پنج دستگاه تانکر آب با مشارکت اداره امور عشایری، تجهیز مدارس، مسجد و دهیاری روستا به جعبه کمک‌های اولیه و تجهیزات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و دلجویی با خانواده شهید بهروز بهزاد، برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به مطالبات اهالی روستا، آبرسانی به اهالی روستاهای مورد هدف، هموارسازی راه‌های اصلی و فرعی روستایی از دیگر برنامه‌های اجرایی این جمعیت با مشارکت دستگاه اجرایی این شهرستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛ خاطرنشان کرد: طرح نذر خدمت با مشارکت ۱۵۰ نفر از داوطلبان و پرسنل این جمعیت انجام یافت.

کد خبر 5980086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha