۹ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶

رییس جمعیت هلال احمر کشور:

کنگره ملی ۲۵۰۰ شهید امدادگر در هفته بسیج ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

 کنگره ملی ۲۵۰۰ شهید امدادگر در هفته بسیج ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

مشهد- رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: کنگره ملی بیش از ۲۵۰۰ شهید امدادگر سراسر کشور، سال آینده در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند شامگاه شنبه در نشست خبری یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی ضمن قدردانی از حضور پررنگ پیشکسوتان و جانبازان و برنامه ریزی ویژه برنامه‌های شهدا در خراسان رضوی اظهار کرد: دی ماه پر از اتفاقات بزرگ و حماسه‌هایی است که از خاطر نمی رود که می‌توان به حماسه ۹ دی، شهادت سردار سلیمانی و زلزله بم اشاره کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور افزود: ما با برگزاری یادواره‌ها و ملاقات با خانواده‌های شهدا می‌توانیم یاد و پیام آن‌ها را زنده نگه داریم و با زنده نگه داشتن یاد و پیام شهدا تکلیف خود را انجام داده ایم.

وی تاکید کرد: ایمان و تقوا و روحیه شهادت طلبی، فداکاری و شجاعت از ویژگی شهداست. بنابراین از یادگاران و راویان دفاع مقدس بخواهیم از رشادت ها، خوبی‌ها، صبر و استقامت برایمان بگویند.

کولیوند افزود: درباره شهید و شهادت می‌توان کتاب های زیادی نوشت و در همین خصوص ۴ کتاب درمورد شهدا در سالروز تأسیس جمعیت هلال احمر رونمایی خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: امدادگران ما نه تنها جنگیدند بلکه با کمترین امکانات، جان‌های زیادی را نجات دادند. همه شهدای دفاع مقدس، امنیت و مقاومت از هر گوشه این سرزمین یک هدف داشتند و آن حفظ جان، خاک و ناموس کشور بوده است.

وی گفت: پرداختن به شهدای امدادگر در هلال احمر کمتر کار شده که کنگره و یادواره‌ها می‌تواند گام موثری در جهت زنده نگه داشتن شهدا باشد. او از برگزاری کنگره ملی و بین المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر در هفته بسیج سال آینده خبر داد. و گفت امید وار است با اجرای اینگونه فعالیت ها رهروان صدیق و خوبی برای شهدای عزیز باشیم.

کد خبر 5980885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha