۱۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۴

با هدف محرومیت زدایی انجام شد؛

اجرای بیش از ۱۰ عملیات جهادی در شهرستان آوج

اجرای بیش از ۱۰ عملیات جهادی در شهرستان آوج

قزوین- مسوول بسیج دانشجویی شهرستان آوج گفت: بیش از ۱۰ عملیات جهادی، فرهنگی و اجتماعی بالغ بر ۴۰ میلیون تومان توسط بسیج دانشجویی شهرستان آوج انجام شد.

رسول جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پاییز امسال بیش از ۱۰ برنامه و عملیات مختلف با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان آوج انجام شد.

وی افزود: توزیع بسته معیشتی شب یلدا، اهدای آبگرمکن دیواری، اهدای بخاری گازی و ساخت سرویس بهداشتی خانه محروم از جمله اقداماتی بوده که توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در شهرستان آوج انجام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگی و اجتماعی از دیگر اقداماتی است که در طی پاییز امسال با هدف توانمند سازی دانشجویان و همچنین مردم توسط بسیج دانشجویی انجام شده است.

نماینده بسیج دانشجویی استان در شهرستان آوج گفت: بسیج دانشجویی با حضور گسترده دانشجویان برادر و خواهر در موضوعات، عمرانی، بهداشتی و پزشکی، فرهنگی، خدماتی، تحصیلی و… به صورت کاملاً جهادی بدون هیچ چشم داشتی خدمات ارائه داده و یکی از مهمترین فعالیت‌های در دستور کار این رده مطالبه گری در همه امورات استانی و شهرستانی و گاهی نیز کشوری است.

وی در پایان بیان کرد: اقدامات بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی با کمک خیرین و مردم بوده و بدون شک در ادامه مسیر نیز از این ظرفیت بزرگ مردمی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5982968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha