۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افزایش چشمگیر ضریب حفاظتی مناطق تحت مدیریت چهارمحال و بختیاری

افزایش چشمگیر ضریب حفاظتی مناطق تحت مدیریت چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با مقایسه عملکرد ۹ ماهه حوزه یگان حفاظت از افزایش ۴۵ درصدی کشفیات سلاح و ۱۱ درصدی ادوات شکار و صید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید یوسف‌پور صبح چهارشنبه ضمن مقایسه عملکرد ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ با سال ۱۴۰۲ در حوزه یگان حفاظت اظهار کرد: در سال گذشته ۲۷۴ مورد پرونده تخلف زیست محیطی با تعداد ۳۶۴ نفر متخلف در استان داشتیم و امسال ۲۹۰ پرونده تخلف زیست محیطی با ۳۶۰ نفر متخلف صورتجلسه و تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۶۱ قبضه سلاح از متخلفان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد دارد، همچنین در بخش ادوات شکار و صید با ۸۲۷ مورد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشتیم.

یوسف‌پور عنوان کرد: در بخش ضرر و زیان وصول شده بیش از ۲ برابر و نیم رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده که رشد شاخص‌ها و افزایش آمارهای ذکر شده نشان از تلاش شبانه‌روزی همکاران اجرایی در این استان دارد.

یوسف‌پور در پایان تصریح کرد: محیط‌بانان مدافعان خط مقدم حفاظت از عرصه‌های طبیعی استان هستند که در این راه جان خود را کف دست می‌گیرند و تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه این مأموران اجرایی در حفاظت از محیط زیست و انفال الهی قابل تقدیر است.

کد خبر 5984048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha