۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن؛

همایش «نقش زن در کارآفرینی» در گناوه برگزار شد

همایش «نقش زن در کارآفرینی»  در گناوه برگزار شد

گناوه- همایش «نقش زن در کارآفرینی» به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و بانوان کارآفرین و فعالان حوزه زنان شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه ظهر دوشنبه در این همایش اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی همواره در همه عرصه‌ها پیشگام و پیش قدم بوده‌اند و در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس برگ زرینی از حضور و پشتیبانی خود در تاریخ کشور به یادگار گذاشته‌اند.

احمد لیراوی افزود: امروز نیز که دشمن در عرصه اقتصادی درصدد ضربه نظام و انقلاب است بانوان ایران اسلامی دوشادوش مردان در حال تلاش در این عرصه و کارآفرینی هستند.

وی گفت: در شهرستان گناوه گام‌های خوبی در زمینه اشتغال بانوان برداشته شده است و بانوان کارآفرین در زمینه‌های مختلف در حال کار و تلاش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه ادامه داد: نگاه ویژه دولت سیزدهم به اشتغال و کارآفرینی در شهرستان گناوه با حضور و فعالیت بانوان نمایان است و بانوان در کارگاه‌ها و شرکت‌ها شهرستان مشغول به کار و در این زمینه نقش آفرینی خوبی دارند.

همایش «نقش زن در کارآفرینی»  در گناوه برگزار شد

وی اضافه کرد: احداث سال هزار و ۵۰۰ نفری و پلاژ بانوان از مطالبات بانوان بوده که از اقدامات دولت در شهرستان و از گام‌های مؤثری در حوزه بانوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه گفت: احداث نمایشگاه دائمی عرضه محصولات کارآفرینان نیز از خواسته‌ها بانوان کارآفرین است که پیگیری احداث آن در حال انجام است.

وی با تاکید بر موضوع مهارت آموزی برای کارآفرینان گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان گناوه یکی از مراکز فعال در استان بوشهر است و در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار ویژه ای برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت انتخابات مهم ۱۱ اسفندماه سال جاری گفت: بانوان نقش بسیار مؤثری در عرصه انتخابات دارند و از همه باید در کنار هم برای حضور باشکوه و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در این انتخابات تلاش کنیم.

برپایی نمایشگاه تولیدات تعدادی از کارآفرینان و تولیدکنندگان از دیگر بخش‌های این همایش بود که مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

کد خبر 5989097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha