۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

مهر بررسی کرد؛

بدقولی ایران خودرو ادامه دارد

بدقولی ایران خودرو ادامه دارد

طی روزهای گذشته متقاضیان زیادی در تماس با خبرگزاری مهر نسبت به عدم ارسال پیامک برای واریز وجه خودروی پژو پارس موعد تحویل پاییز و زمستان ۱۴۰۲ گلایه داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته سامانه یکپارچه فروش خودرو به منظور عرضه انبوه خودرو راه اندازی شد. در ادامه نیز با برگزاری ۲ مرحله تعداد زیادی خودرو از سوی خودروسازان عرضه شد.

در این سامانه بازه زمانی مشخصی همچون پاییز ۱۴۰۲، زمستان ۱۴۰۲ و… نیز برای عرضه خودرو تعیین شده بود. با این وجود تحویل برخی از این خودروها بنا به دلایل مختلفی با تأخیر روبرو شده‌است.

از جمله خودروهایی که با تأخیر در تحویل مواجه شده و گلایه مندی متقاضیان را به دنبال داشته است، خودروی پژو پارس است. طی روزهای گذشته متقاضیان زیادی در تماس با خبرگزاری مهر نسبت به عدم ارسال پیامک به منظور تعیین تکلیف واریز وجه و تحویل خودرو اعتراض کردند.

یکی از این متقاضیان اعلام کرد که در مرحله نخست اقدام به ثبت نام برای خرید پژو پارس کرده و قرار بود زمستان امسال خودروی خود را تحویل بگیرد اما تا به این لحظه هیچ پیامکی برای او ارسال نشده است. طبق گفته‌های این فرد در تماسی که با شرکت ایران خودرو داشته، پشتیبانی این شرکت موضوع استانداردهای ۸۵ گانه را عامل عدم تحویل خودرو اعلام کرده است. همچنین دیگر متقاضی خرید این خودرو می‌گوید که پیامک تبدیل خودرو دریافت کرده است.

سوال مهم این است که اگر ایران خودرو در تحویل خودروی پژو پارس مخصوصاً مدل سال این خودرو مشکل داشته چرا تحویل را در پاییز و زمستان اعلام کرده است؟

این اقدام ایران خودرو طرف عرضه را با مشکل مواجه کرده زیرا مردمی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند برای خرید خودرو باید یک سال و شاید بیشتر صبر کنند در این شرایط پس از رسیدن موعد تحویل نیز هر ماه هم با خلف وعده خودروساز مواجه می‌شوند.

کد خبر 5990901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد شاکر IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      15 0
      واقعا تو بد مخمصه ای گیر کردیم.بزور با وام وفروختن وسیله پول رو جور کردیم که فراخوان اومد سریع واریز کنیم. اما الان نه ماشین داریم ونه دیگه وسایل فروخته شده رو. استاندارد 85 گانه هم بهانه هست. چونکه مجوز پارس تا پایان سال رو دارن. می خوان متقاضیان زمستان رو بهونه کنن که برای تولید سال بعد مجوزبگیرن
    • ف.م IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      7 0
      باسلام وخسته نباشید خدمت مدیران محترم خبرگزاری مهر... خواهشمندیم این موضوع تحویل پژوپارس های تحویلی زمستان ۱۴۰۲را پیگیری کنید مردم خسته شدن ازاین همه خلف وعده وبهانه های این خودروسازان..‌.هرروزیک بهانه میارن برای خالی کردن جیب مردم.. باتشکر
    • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      1 0
      حالا با استاندارد پارس مشکل دارن ! برا تاخیر تحویل سایر تعهدات چه توجیه می کنن ؟! تارا اتومات تحویل 7 آبان با گذشت نزدیک 3 ماه هنوز فاکتور نشده . نه تلفن ها رو پاسخ می دن نه توسامانه امکان ثبت شکایت بابت تاخیر داریم مینطور بلاتکلیف . شما رو به خدا داد مردم بستانید.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 1
      سلام به مسئولین کارمندان وکارکنان خبرگزاری مهر قَرَض از مزاحمت جناب خبرگزاری مهر شما که دستتون به مسئولین این امر میرسه (سامانه یکپارچه خودرو) تحویل زمستانه پژو پارس لطفاً لطفاً برای مخاطبان خود در این مورد خبری تهیه کنید که چرا ما رو بلاتکلیفی گذاشتن چرا کسی پاسخ گوی نیست با تشکر از شما
    • تیموررحیمی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      سلام وسپاس برای ایجاد این جعبه برای اعلام نطر در هنگام وکالتی نمودن حساب برای سامانه یکپارچه خودرو تاکید شده بود که متقاضیان پژو پارس حداکثر تاآخر تیر 1402خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت که در هنگام اعلام نوبت زمستان 1402 را برای من اعلام کردند با پیامکی که آمد از اداره استاندارد تشکر نموده و گفتن