۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

رییس ستاد انتخابات استان سمنان:

فرآیند تبلیغات انتخابات استان سمنان ابلاغ می شود

فرآیند تبلیغات انتخابات استان سمنان ابلاغ می شود

سمنان- رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: فرآیند تبلیغات انتخابات استان توسط هیات نظارت بر تبلیغات ستاد انتخابات در حال تدوین است تا به نامزدها از سوی فرمانداران ابلاغ شود.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین فرایندهای انتخاباتی در استان سمنان بیان کرد: فهرست امکانات و فضاهایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و هم ظرفیت‌های تبلیغاتی ارگان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی را در هیأت بررسی تبلیغات انتخابات احصا کرده‌ایم

وی افزود: این امکانات به تفکیک حوزه‌های انتخابیه احصا شده تا هم فرایند استفاده را برای داوطلبان نامزدی انتخابات و هم هزینه‌های احتمالی که باید در این حوزه در راستای عدالت تبلیغاتی تدوین شود و هم نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها در هیأت بررسی تبلیغات انتخابات بررسی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه بعد از اینکه فرایند بررسی هیأت نظارت بر تبلیغات استان به اتمام رسید، دستورالعمل تبلیغات نامزدها در اختیار فرمانداران سراسر استان سمنان قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: فرمانداران موظف خواهند بود که این فرایند ها را به نامزدها ابلاغ کنند.

ریواده با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان می‌بایست این فرایند ها را مورد لحاظ قرار دهند، گفت: نظارت و رصد تبلیغات انتخابات در دستور کار ستاد نظارت بر تبلیغات استان سمنان قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اسفند ماه امسال برگزار می‌شود. استان سمنان چهار حوزه انتخابیه اصلی در انتخابات مجلس خواهد داشت این حوزه‌ها شامل سمنان مهدیشهر سرخه، شاهرود و میامی، دامغان و گرمسار و آرادان خواهد بود.

کد خبر 5991781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha