۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

برتری اندونزی برابر ویتنام در نیمه اول

برتری اندونزی برابر ویتنام در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های ویتنام و اندونزی در دور دوم جام ملت‌های آسیا با برتری اندونزی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام در دور دوم جام ملت‌های آسیا و از گروه D امروز جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» قطر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر اندونزی به پایان رسید.

تک گل نیمه اول را «اسنوی »(۴۱) برای اندونزی به ثمر رساند.

برتری اندونزی برابر ویتنام در نیمه اول

نیمه اول

تیم ملی ویتنام با وجود شکست ۴ بر ۲ برابر ژاپن در دیدار نخست خود بسیار تحسین برانگیز ظاهر شد و موفق به ارائه بازی موفقی شده بود. اندونزی هم بازی اول خود را با نتیجه ۳ بر یک از عراق شکست خود و این دیدار به نوعی می‌توانست تنها شانس هر دو تیم برای کسب پیروزی به حساب آید تا بتوانند این شانس را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان یکی از ۴ تیم برتر در بین تیم‌های سوم گروه‌های ۶ گانه از آن خود کند.

در این دیدار این تیم اندونزی بود که بازی تهاجمی‌تری به نمایش گذاشت و هرچند موفقیت چندانی در خلق موقعیت گل به دست نیاورد اما به نظر می‌رسید یکی از تاکتیک‌های این تیم استفاده از پرتاب‌های بلند بازیکن شماره ۱۲ این تیم به نام «پراتاما آرهام» بود که این توانایی را داشت که بتواند از روی پرتاب‌های بلند اوت توپ را در داخل محوطه جریمه روی سر بازیکنان این تیم بفرستد. تیم ویتنام هم بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بود.

در دقیقه ۴۰ حملات بازیکنان اندونزی به ثمر رسید و در حالی که «اسنوی» بازیکن شماره ۱۴ این تیم در داخل محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ بود با خطای مدافع ویتنام متوقف شد که داور خطای پنالتی قرمزپوشان اندونزی را اعلام کرد و «اسنوی» موفق شد گل نخست اندونزی را وارد دروازه کند تا نیمه اول این دیدار با شکست یک بر صفر ویتنام به پایان برسد.

کد خبر 5998870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha