۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

فرماندار مریوان:

توسعه نیازمند رفع موانع کوچک است

توسعه نیازمند رفع موانع کوچک است

سنندج_ فرماندار مریوان گفت: با رفع موانع کوچک و سامان دادن به امور جزیی می‌توان توسعه را در هر شهر و منطقه‌ای رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: توسعه هر شهرستانی نیازمند انجام کارهای بزرگ توسعه‌ای است اما برداشتن موانع کوچک و سامان دادن به امورات ریز و جزئی می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف توسعه‌ای کمک کند.

وی یکی از نیازهای شهر مریوان را ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم در این شهر دانست و بیان کرد: گرچه این مقوله موضوع مهمی نیست اما سال‌هاست سامان نیافته و همچنان باقی مانده است.

احمدی بیان کرد: علیرغم حجم وسیع کار در شهرستان مریوان اما کمبود امکانات خود به یک چالش در این شهرستان تبدیل شده و این موارد می‌تواند مانعی برای توسعه شود.

فرماندار مریوان اعلام کرد: در حوزه زیرساخت‌ها علیرغم اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما در حوزه راه و ارتباطات مشکلات زیادی داریم.

مریوان با مشکل جدی آنتن دهی مواجه است

وی خاطرنشان کرد: هنوز در مسیرهای اصلی مریوان با مشکل جدی آن تن‌دهی مواجه هستیم و نبود تصفیه خانه مجهز نیز در این شهرستان نیز یک معضل محسوب می‌شود.

فرماندار مریوان اضافه کرد: ایجاد سایت پسماند از نیازهای اساسی در مریوان است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی با اشاره به وجود ۲۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی در مریوان یادآور شد: بیش از ۱۸ هزار هکتار آن در چهار ناحیه پایاب سد گاران قرار دارد و تسریع در اجرای انتقال سد گاران در تمام نواحی این ۱۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی پیش‌بینی شده است.

کد خبر 5999413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha