۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

کتاب خاطرات رزمندگان بیسیم چی مازندران تدوین شد

کتاب خاطرات رزمندگان بیسیم چی مازندران تدوین شد

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تدوین کتاب خاطرات رزمندگان بیسیم چی در دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد حسن سلامی شامگاه یکشنبه در نشست با سرپرست مدیریت مخابرات منطقه مازندران در بابل با بیان اینکه موضوع دفاع مقدس موضوع ارزش‌های دفاع مقدس است، اظهار کرد: امروز نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است و هر مسئولی که به در زنده نگه داشتن یاد شهیدان بپردازد خدمت خود را تکمیل کرده است.

وی افزود: امروز در نظام جمهوری اسلامی در دهه چهارم و پنجم انقلاب اسلامی می‌طلبد که جوانان هرچه بیشتر با شهدا و آرمان‌ها شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند و ما می‌توانیم در این بخش تأثیرگذار باشیم.

این مسئول با بیان اینکه یکی از بخش‌هایی که در این راستا می‌تواند تأثیرگذار باشد مخابرات است، گفت: مخابرات در دوران دفاع مقدس خیلی نقش آفرین بود؛ شهدای مظلوم مخابرات مظلومانه به شهادت رسیدند و نقش مخابرات در جنگ باید در تاریخ ماندگار شود.

سرهنگ سلامی به نقش اثرگذار مخابرات در دفاع مقدس اشاره و با بیان اینکه خاطرات رزمندگان مخابرات در دوران دفاع مقدس ارزشمند و گنجینه و میراث گرانبهایی است، خواستار برگزاری محافل روایتگری با حضور رزمندگان مخابرات برای نسل جوان شد.

وی با بر لزوم آموزش دو واحد درس آشنایی با معارف دفاع مقدس کارکنان مخابرات تأکید کرد و با اشاره به برگزاری اولین یادواره مخابرات و بی‌سیم چی استان مازندران خواستار همکاری مخابرات استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران همچنین تدوین کتاب خاطرات رزمندگان بی‌سیم چی استان مازندران، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان مخابرات و نصب نماد مخابرات در دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را از جمله اقدامات در بزرگداشت نقش مخابرات در دفاع مقدس اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه مخابرات در دوران جنگ پیام آور شادی و نشاط برای رزمندگان بود، تأکید کرد: باید از رشادت‌ها و مظلومیت رزمندگان مخابرات در قالب کتاب خاطرات تدوین شود که سند افتخار مخابرات در جنگ خواهد بود.

کد خبر 6000957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha