۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶

معاون کمیته امداد اردبیل:

نوعروسان مددجو اردبیل با تامین جهیزیه راهی خانه بخت می‌شوند

نوعروسان مددجو اردبیل با تامین جهیزیه راهی خانه بخت می‌شوند

اردبیل - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد اردبیل با تامین جهیزیه نوعروسان مددجو آن‌ها را راهی خانه بخت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد آزادپور صبح‌چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد اردبیل با تأمین و توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه برای نوعروسان مددجو آن‌ها را راهی خانه بخت کردند.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۳۵ میلیون تومان بوده است، گفت: اجاق گاز، جارو برقی، لباسشویی و تلویزیون به نوعروسان تحت حمایت اهدا می‌شود تا بخشی از لوازم ضروری زندگی آنها برطرف شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: در مجموع حدود ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان برای تهیه و توزیع این تعداد جهیزیه‌ها هزینه شده است.

آزادپور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در این ایام ۴۵۰ بسته غذایی نیز هر کدام به ارزش یک میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه این بسته‌های غذایی از محل منابع امداد ۴۵۰ میلیون تومان هزینه شده که با اولویت سالمندان زمین‌گیر و گروه‌های آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 6003135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha