۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

فرمانده انتظامی استان فارس:

۲ مأمور پلیس نی ریز طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح شهید شدند

۲ مأمور پلیس نی ریز طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح شهید شدند

شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز سه شنبه مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و ۴ نفر شرور مسلح از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی نموده و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص دو نفر از کارکنان جان بر کفِ فراجا به اسامی سرهنگ دوم رضا شاهسونی و ستوان دوم علی شاهسونی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه و نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6008773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زرین IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      1 1
      چرا ناشیانه.چرا بدون لباس ضد گلوله.چرا استاندارد پیاده شدن از خودرو و بطرف مظنون رفتن رعایت نشده.چرا چهار نفر مأمور در یک خودرو بدون ایمنی لازم و بدون پشتیبانی استاندارد پلیسی.
    • سالار US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      0 0
      تا کی باید اینگونه خبرهای دلخراش را بشنویم ماموران کلانتری وقتی به مورد مشکوکی برخورد کردنند باید با زیر نظر داشتن مورد با ماموران مخصوص حوادث هماهنگ شوند و کار را به اهل فن بسپارند همین خیلی کار سختی نیست
    • حمیدرضا اسکندری US ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      1 0
      خدا لعنتشون کنه نیرو انتظامی چه گناهی داره بالای ۵۰درصد مردا معتادن بگن هرکی به اندازه مصرفش بکاره تا کمترباشد این مواد لعنتی بچه های مردم یتیم بشن والا من معتاد به هر نوعی شده باید دستبیارم کوفت کنم قاچاقچی هم بخاطر سودش میاره این وسط سرباز و درجه دار بدبخت باید جان نازنین از دست بده حالا اگه جنگ