۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

معاون استاندار اردبیل:

پلیس راه حوزه استحفاظی خود را برای اقدامات ترافیکی مشخص کند

پلیس راه حوزه استحفاظی خود را برای اقدامات ترافیکی مشخص کند

اردبیل- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: پلیس راه و شهرداری‌ها موظف به انجام اقدامات مرتبط ترافیکی در محل و حوزه استحفاظی خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان، با قدردانی از عوامل راهداری و پلیس راه فعال در راه‌ها اظهار کرد: فرهنگ‌سازی برای اعمال قانون با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت در راستای کاهش حضور فیزیکی پلیس در محل شده و موجب رعایت نظم و انضباط ترافیکی می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ترافیکی در خروجی شهرها، تعیین حوزه استحفاظی پلیس راه و تفکیک آن از حوزه شهری را یادآور شد و تصریح کرد: پلیس راه و شهرداری‌ها موظف به انجام اقدامات مرتبط ترافیکی در محل و حوزه استحفاظی خود هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به بارش‌های اخیر برف در استان و اقدامات شهرداری‌ها در بازگشایی معابر گفت: برخی افراد با پارک و رها کردن خودروهای خود در مسیرهای برف‌روبی موجب اخلال در اقدامات شهرداری‌ها شدند.

میرجعفریان با بیان اینکه احترام به حقوق مردم برای همکاری در بازگشایی معابر ضروری است، افزود: باید رسانه‌ها و پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری‌ها برای پرهیز از پارک خودروها در معابر به مردم اطلاع‌رسانی کنند و در صورت بی‌توجهی، نسبت به انتقال خودروها با جرثقیل اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر همکاری خبرنگاران و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان برای تولید محتوا در زمینه راهبری اصولی اقدامات و مدیریت شهری در زمینه برف‌روبی، فرهنگ‌سازی در این مورد را گامی برای تبیین عملکرد شهرداری‌ها و انتقادات سازنده و منطقی دانست.

کد خبر 6008890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha