۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

استاندار مازندران:

کشاورزی مازندران دانش بنیان و متحول شود

 کشاورزی مازندران دانش بنیان و متحول شود

ساری- استاندار مازندران با بیان این که کشاورزی استان باید متحول و دانش بنیان شود، گفت: اعتبار خوبی برای خروج بازار برنج از رکود تخیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان ۷۱ پروژه کشاورزی استان در ساری گفت: از مجموعه سرمایه‌گذاران ۷۱ پروژه بخش کشاورزی استان تشکر می‌کنم چراکه پروژه‌های کشاورزی مهمترین پروژه‌های استان هستند و امسال هم پروژه‌های خوبی را در این بخش شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در کشاورزی تازه در اول راه هستیم و کشاورزی استان باید دانش‌بنیان و متحول شود.

حسینی پور گفت: مردم مازندران کشاورزی را شغلی مقدس می‌دانند و آن را فقط به عنوان منبع تأمین درآمد نگاه نمی‌کنند بلکه برای ورود به زمین کشاورزی با وضو وارد می‌شوند.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و لزوم حفظ امنیت غذایی، زنجیره تولید غذا باید شکل گیرد و در این راستا سند آمایش در حال تکمیل و تدوین است که می‌تواند در حوزه اقتصادی استان تحول ایجاد کند.

استاندار مازندران با تقدیر از مسؤولان جهاد کشاورزی مازندران، افزود: بزرگترین پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر باید پروژه‌های کشاورزی باشد و مازندران از دیرباز نقش مؤثری در امنیت غذا و تولید غذای کشور داشته است.

حسینی پور از نگاه ویژه دولت سیزدهم به بخش کشاورزی استان گفت و تصریح کرد: امسال اعتبار خوبی برای خروج از رکود بازار برنج استان تخصیص داده شده است.

کد خبر 6017718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha