۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

سفیر یمن در ایران:

ملت یمن در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی ایران مشارکت دارند

ملت یمن در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی ایران مشارکت دارند

رامسر- سفیر یمن در ایران از ۲۲ بهمن به عنوان یک روز الهی یاد کرد و گفت: یمن در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی و جهاد مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم محمد الدیلمی ظهر یکشنبه در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان رامسر با بیان اینکه ارتباط مردم یمن و منطقه طبرستان و دیلمان دیرینه است، افزود: ایستادگی و علوی بودن مردم شمال ایران همانند زیبایی و نعمات طبیعی آن مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در برابر استکبار جهانی است، افزود: ما همراه با جمهوری اسلامی در این راه تا پیروزی قطعی ملت‌ها خواهیم ماند.

وی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و راه این نهضت در واقع شعار و راه پیامبر اسلام است و ۲۲ بهمن یک روز الهی است زیرا مستضعفین بر استکبار پیروز شدند و امام خمینی (ره) پیروزی بر غرب را در قلب و یاد ملت‌های منطقه به یادگار و الگو گذاشت.

الدیلمی در ادامه بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنید غرب و جبهه استکبار در مقابل ملت‌های مقاوم منطقه رو به اضمحلال است.

وی با اشاره به اینکه ما در قیام حکمت و علم هستیم تصریح کرد: ما در مسیر و امتداد انقلاب اسلامی در این جهاد مشارکت داریم و ملت یمن و ایران ارتباطی دیرینه و برادرانه دارند.

سفیر یمن جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت در منطقه و ایستادگی در برابر زورگویان دانست و تاکید کرد: ایستادگی و مبارزه ایران اسلامی با جبهه باطل و کفر در جهان الگویی بی نظیر برای ملت‌های آزاده جهان است.

سید ابراهیم الدیلمی با بیان اینکه انقلاب ما در جهت حق است و قطعاً ما پیروزیم خاطر نشان کرد: جهاد ما صرفاً یک جهاد نظامی نیست بلکه ما در حال گسترش و ترویج فرهنگ وحدت و پیوند اسلامی بین ملت‌ها نیز می‌باشد

وی در ادامه اظهار کرد: ما شریک مردم ایران، غزه، فلسطین، سوریه و عراق و دیگر کشورهای آزاده هستیم و این صف واحد قطعاً با دست قدرت الهی پیروز این میدان خواهد بود.

سفیر یمن در ایران در پایان سخنرانی گفت: ما همه همراه با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای همچون حاج قاسم سلیمانی در این راه ایستادگی خواهیم کرد که این مقاومت یقیناً به پیروزی ملت‌های مستضعف خواهد انجامید.

کد خبر 6021350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسماعیل IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      هرجا بی عدالتی وظلمی هست مطمنا آمریکا پای ثابت ظلم است ، زمانی که دنیا نگران چشم ااااابیهای اکراین بود مردم یمن قتل و عام میشدند بدون اینکه سازمانهای مثلاً بین المللی کهکشان بگزد