«اسموتریچ» خواهان «رمضانِ سخت» برای کرانه باختری شد

«اسموتریچ» خواهان «رمضانِ سخت» برای کرانه باختری شد

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی خواهان سخت‌نمودن ماه مبارک رمضان برای ساکنان کرانه باختری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تشویق ساکنان غزه که هوادار حماس هستند، به مهاجرت از غزه هدفی سیاسی است که واقعیت‌های موجود را تغییر خواهد داد و واقعیتی جدید را ترسیم خواهد کرد.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت فلسطینیان ساکن کرانه باختری در ماه مبارک رمضان نیز گفت: رمضان باید در کرانه باختری نیز دشوار باشد. رمضان بدون کار برای کارگران و بدون حقوق در کرانه باختری سخت خواهد بود. فلسطینی‌ها باید بدانند که ملزم به پرداخت برخی هزینه‌ها هستند.

وی درباره تداوم شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری نیز اعلام کرد: ساخت شهرک‌ها متوقف نشده و واشنگتن خواهان این موضوع به عنوان شرطی جهت تامین مهمات اسرائیل نبوده است.

گفتنی است روز گذشته نیز شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از موافقت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح خطرناک «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم خبر داد. این شبکه تلویزیونی عبری زبان اعلام کرد که نتانیاهو با طرح بن گویر برای اعمال محدودیت جهت ورود فلسطینی‌ها به مسجدالاقصی در ایام ماه مبارک رمضان موافقت کرده است. براساس این طرح ورود فلسطینی‌های ساکن اراضی موسوم به ۱۹۴۸ به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان محدود خواهد شد.

کد خبر 6031961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      تف توصورت مسلمانهای بی غیرت که توی هیچی ندارداری جولان میدی اونایی که منافعشون روبا غرب گره زدند مجبورن به خاطر منافعشون سکوت کنند