۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

نمایندگی دوو در تبریز

نمایندگی دوو در تبریز

تبریز فیکسر مجوز رسمی تعمیر انواع برندهای معتبر لوازم خانگی را برعهده دارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو تبریز تحت برند تبریز فیکسر یکی از مراکزی است که در تبریز به سرویس و عیب یابی و تعمیر تخصصی کلیه محصولات و لوازم خانگی می‌پردازد و تعمیر تمامی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون و سیستم‌های صوتی و ماکروفر و….را در برندهای مختلف انجام می‌دهد.

تبریز فیکسر مجوز رسمی تعمیر انواع برندهای معتبر لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی دوو، لوازم خانگی بوش، لوازم خانگی جنرال الکتریک، لوازم خانگی سامسونگ، لوازم خانگی سونی، لوازم خانگی پاناسونیک، لوازم خانگی ال جی و اسنوا و … را برعهده دارد.

جهت دریافت سرویس و خدمات و کسب اطلاعات بیشتر به سایت تبریز فیکسر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۴۴۹۴۲۵۹۴ و ۰۴۱۳۴۷۷۰۱۴۹ تماس حاصل نمایید.

مدیریت این نمایندگی از تکنسین‌های دوره دیده و کارشناسان حرفه‌ای و ماهر که تخصص و مهارت و دانش فنی بالایی دارند استفاده کرده است و همچنین از تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته استفاده کرده که انواع ایرادات ریز و درشت دستگاه‌ها را در برندهای مختلف شناسایی کرده و قادر به رفع و ترمیم آنها باشند.

کلیه خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لوازم خانگی در این نمایندگی دوو در تبریز، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در محل به مشتریان عرضه می‌گردد و نیازی به مراجعه حضوری و یا جا به جایی دستگاه نیست.

نمایندگی ما در تعمیرات دستگاه‌ها در صورت معیوب بودن قطعه‌ای آن قطعه را کنار گذاشته و حتماً از قطعه‌ی اورجینال استفاده می‌کنند و در صورت نبودن قطعه در بازار داخلی هماهنگی‌هایی با خارج از کشور انجام می‌دهند و در شرایط خاص و ویژه دستگاه جدیدی را خریداری کرده و اجزای آن را اوراق می‌کنند و به آن قطعه مورد نظر دست پیدا می‌کنند.

خدمات نمایندگی تبریز فیکسر

جهت تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیرات انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید با نمایندگی دوو تبریز تماس حاصل فرمایید و از شرایط و خدمات عالی پس از فروش، فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک محصولات و کارشناسان با تجربه و متخصص آگاهی یابید. در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تبریز فیکسر تمامی هزینه‌ها و قیمت قطعات بر مبنای نرخ اتحادیه می‌باشد و حتی به مشتریان خود نیز تخفیفاتی ارائه می‌دهند.نمایندگی ما در تبریز به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات شناخته شده در شهر است و بعد از انجام تعمیرات تیم تعمیراتی ما با مشتریان در ارتباط می‌مانند تا از رضایت آنها اطمینان حاصل کنند و همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می‌باشند. شما از طریق تماس با دفتر مرکزی تبریز فیکسر و شماره‌های موجود در سایت نمایندگی می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی دوو در تبریز

تعمیر ساید بای ساید دوو در تبریز

نمایندگی تبریز فیکسر تعمیر و سرویس انواع یخچال‌ها را انجام می‌دهد، امروزه وابستگی ما به لوازم برقی زیاد شده و خرابی لوازم برقی ممکن است زندگی عادی ما را دچار اختلال کند. یخچال هم که جزء جدایی ناپذیر هر آشپزخانه‌ای است و در صورت ایراد و خرابی مشکلات زیادی را به بار می‌آورد. یخچال‌های ساید بای ساید هم امروزه بسیار پرطرفدار شده است. ا گر نیاز به تعمیر پیدا کنند باید از نمایندگی‌های مجاز و کارشناسان مجرب کمک بگیرید و تعمیرات لوازم خانگی را به افراد غیر حرفه‌ای نسپارید که ممکن است متحمل خسارت جبران ناپذیری شوید. نمایندگی ما در تبریز نصب و سرویس و تعمیرات تمام مدل لوازم خانگی دوو از جمله تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو را انجام می‌دهد. اگر یخچال روشن نمی‌شود، ارور یا خطایی دارد، بوی سوختگی می‌دهد و … هر چه سریع‌تر با دفتر مرکزی نمایندگی تعمیرات ما در تبریز فیکسر تماس حاصل فرمایید و از تجربیات تکنسین‌های مجموعه ما با هزینه‌ای مقرون به صرفه بهره مند شوید. هر دستگاهی پس از مدتی استفاده نیاز به رسیدگی دارد و یا ممکن است دچار خطا یا ایراداتی شود. ما با استفاده از کدها و اعدادی که بر صفحه نمایشگر دستگاه نمایان می‌شوند، می‌توانیم تا حدودی به ایرادات آن دستگاه پی ببریم و مواقعی ممکن است به سادگی قابل حل باشد و خودمان به راحتی بتوانیم آن ایراد را حل کنیم ومواقعی هم که مشکل جدی داشته باشد ما بایستی از تکنسین‌ها و تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیریم. عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو از تخصصی‌ترین خدمات تبریز فیکسر است. یخچال‌های ساید بای ساید از حجم و وزن بالایی برخوردار هستند و امکان جا به جایی آنها بسیار دشوار است. و تمامی تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای مربوط به این دستگاه در محل انجام می‌شود.

چنانچه شما با مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از اندازه یخچال، برفک زدن و یا ارورهای مختلف یخچال ساید بای ساید دوو، داغ شدن موتور یا کمپرسور، تعویض لاستیک‌های درب، تعویض شیلنگ آب یخچال و ایراداتی در برد مواجه شدید با ما تماس بگیرد کارشناسان ما در محل حاضر می‌شوند و صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد،، برای عملکرد مناسب دستگاه، قطعات فابریک جایگزین قطعات معیوب خواهند شد.

نمایندگی دوو در تبریز

گارانتی تعمیر لوازم خانگی

تعمیرات کلیه لوازم خانگی و قطعات تعویض شده و دستگاه‌های تعمیر شده توسط کارشناسان و تکنسین‌های فنی ما شامل گارانتی می‌شوند ولی با توجه به نوع سرویس ارائه شده با هم متفاوت هستند و اگر دستگاه شما در مدت زمان اندکی بعد از تعمیر دوباره به مشکل برخورد آن را حل می‌کنیم. کارشناسان و تعمیرکاران ما ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی پاسخگو و همراه شما همشهریان تبریزی عزیز هستند و سعی می‌کنند تا تعمیرات دستگاه‌ها و لوازم شما را با حداقل هزینه‌ها برطرف سازند.

شرایط تعمیر و خدمات پس از فروش نمایندگی

از ویژگی‌های نمایندگی تبریز فیکسر رعایت اصول مشتری مداری است و همه ی کارکنان خود را موظف به رعایت اصول و حقوق مشتری مداری کرده است و همه کاربران در مراجعه به این نمایندگی شاهد رعایت این اصول بوده و ابراز رضایت می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6035989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha