۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

اعلام نامزدهای حزب اعتدال و توسعه خوزستان در ۴ حوزه انتخابیه

اعلام نامزدهای حزب اعتدال و توسعه خوزستان در ۴ حوزه انتخابیه

اهواز- حزب اعتدال و توسعه با صدور اطلاعیه‌ای، داوطلبان مورد حمایت خود در چهار حوزه انتخابیه استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان با اشاره به ذکر نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمده است: از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه «محمد هادی‎قنوات»، «فاضل خمیسی» و «فاضل عببات» مورد حمایت این جریان سیاسی هستند.

همچنین از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر «هدایت الله شاهینی»، حوزه انتخابیه دزفول «سید احمد آوایی» و از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری نیز «کیخسرو چنگلوایی» مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه هستند.

حزب اعتدال و توسعه پیش از این در این اطلاعیه بیان کرد: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و علی رغم همه خدماتی شایانی که در طول این سال‌ها به این استان محروم تعلق گرفته اما باز هم در این زمان در اکثر مناطق استان محرومیت‌های وسیعی سیمای خوزستان را غمگین کرده است.

در ادامه این اطلاعیه همچنین یادآور شد: شهروندان خوزستانی از لحاظ زیست محیطی در شرایط به سر می‌برند که همین مسئله باعث شده تا شاهد مهاجرت هم استانی‌های خود به سایر مناطقی باشیم که از لحاظ آب و هوایی در شرایط بهتری به سر می‌برند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید به دنبال ایده‌ها و راهکارهای قانونی در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم در استان باشند یادآور شد: متأسفانه تاکنون شاهد نمود حقیقی این مسئله در مجلس شورای اسلامی نبوده‌ایم.

در بخش دیگری از اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حمایت از افراد شایسته، متخصص و مردم‎دار تاکید شد.

این جریان سیاسی صندوق آرا را بهترین راه‌‎حل جهت تحقق خواسته‌‎ها و پیگیری مطالبات مردمی اعلام کرد و در ادامه این اطلاعیه آمده است: از همین رو حزب اعتدال و توسعه خوزستان از زمان شروع پیش ثبت‌نام ها تاکنون، قدم به قدم با کاندیداهای حوزه انتخابیه استان رایزنی‌های مداوم داشته و در نهایت تعدادی از کاندیداهای مورد نظر را مورد حمایت خود قرار داده است؛ باشد که مردم متدین، انقلابی و رنج کشیده خوزستان با مشارکت حداکثری بتوانند افراد مورد اعتماد خود را روانه مجلس کنند.

کد خبر 6037901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha