۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶

فرماندار تهران:

مهمترین راهبرد انتخاباتی در پایتخت حراست از رای مردم است

مهمترین راهبرد انتخاباتی در پایتخت حراست از رای مردم است

تهران- فرماندار تهران گفت: مهمترین راهبرد انتخاباتی در پایتخت، سلامت انتخابات و حراست از رای مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قیومی عصر دوشنبه در همایش توجیهی تبیینی سر بازرسین و بازرسان شعب اخذ رأی مرکز حوزه انتخابیه تهران با اشاره به اینکه آموزش هدفمند و صحیح نقش مهمی در روند اجرای انتخابات دارد، اظهار کرد: باید مجریان انتخابات آموزش‌های لازم را کسب کنند تا در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز مشکلات احتمالی، تدابیر و تصمیمات لازم و مناسب برای حل آن اتخاذ شود و روند اخذ رأی از مردم بدرستی و خوبی در روز انتخابات انجام گیرد و تسلط بازرسین و سر بازرسین بر قوانین و مقررات باعث اجرای بهینه و مطلوب این حماسه ملی می‌شود.

فرماندار تهران گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم، برای مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این میدان مهم فراهم شده است سپس بحث مطالبه گری و احقاق حقوق مردم را به عنوان یکی از مهمترین وظایف حوزه بازرسی دانست و بر آن تاکید کرد.

قیومی مسئولیت در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و گفت: باید تلاش کنیم با امانت‌داری از آرای مردم، انتخاباتی سالم را برگزار کنیم زیرا مردم انتظار دارند اخذ رأی به خوبی انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری سال‌ها انتخابات سالم و با نشاط از نشانه‌های ارتباط مستقیم مردم با اموری است که مربوط به خودشان است، افزود: وظیفه اصلی هیأت بازرسی در انتخابات دقت در صحت مراحل برگزاری این انتخابات است.

معاون استاندار تهران در ادامه افزود: بازرسین و سر بازرسین بر انجام وظایف محوله و مسوولیت‌های قانونی، در جهت حفظ حقوق ملت و ارزش‌های اسلامی، کمک به حسن اجرای انتخابات، امانت داری، عدالت، صداقت و رعایت اصل بی طرفی در راستای حاکمیت قانون باید تلاش کنند.

فرماندار تهران مهمترین راهبرد پایتخت در انتخابات را سلامت و حراست از رأی مردم به عنوان ناظر و امانت داری، بر اساس منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام کرد و افزود: ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر توسط ملت غیور و همیشه در صحنه ایران قوی خلق خواهد شد و بار دیگر توطئه دشمنان خنثی می‌شود.

قیومی در پایان تصریح کرد: امسال برای اولین بار اقدام به تشکیل ستادهای انتخاباتی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نموده ایم و این اتفاق بزرگی در اجرای فرآیند انتخابات می‌باشد.

کد خبر 6038197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha