۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

مصرف گاز در قزوین به بیشترین میزان خود در سال جاری رسید

مصرف گاز در قزوین به بیشترین میزان خود در سال جاری رسید

قزوین- مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در ۷ اسفند ماه، استان قزوین با مصرف ۱۶ میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب گاز به بیشترین میزان خود در سال جاری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجتی‌پور با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی در قزوین اظهار کرد: در ۷ اسفند ماه استان قزوین با مصرف ۱۹ میلیون و ۲۷۰ هزار متر مکعب گاز نسبت به روز قبل یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب گاز بیشتر مصرف کرد و به بالاترین میزان مصرف گاز در سال جاری رسید.

وی علت افزایش مصرف گاز را در کاهش شدید دما و تداوم آن دانست و افزود: با برودت هوا دمای هوا در سراسر استان کاهش یافته و در برخی مناطق بارندگی داشته‌ایم که همین عامل، علت افزایش مصرف گاز و افت فشار آن شده است.

حجتی‌پور با بیان این مطلب که مردم با فرهنگ قزوین همواره با توجه به مصرف بهینه گاز طبیعی و مصرف صرفه‌جویانه به حفظ مجموعه پایداری گاز طبیعی کمک کرده‌اند، تأکید کرد: از شهروندان محترم می‌خواهیم با تنظیم دمای منازل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه، استفاده از لباس‌های گرم در منزل، انسداد دریچه‌های کولر و استفاده از پرده‌های ضخیم برای درها و پنجره‌ها و خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بلا استفاده از هدررفت دما پیشگیری کرده و همچنان به کمک و توجه خود به شرکت گاز برای حفظ و پایداری جریان گاز در تمام نقاط استان ادامه دهند.

کد خبر 6038636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha