۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

حضور حداکثری عامل تحکیم پایه‌های نظام است

حضور حداکثری عامل تحکیم پایه‌های نظام است

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حضور حداکثری در عرصه انتخابات، عامل تحکیم پایه‌های نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی در حاشیه رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شعبه شماره ۴۶ واقع در مدرسه شهید بهشتی شهر زاهدان، افزود: اصل حضور حداکثری در انتخابات، نشان از اتحاد، انسجام و همدلی برای نظام اسلامی و تحکیم پایه‌های این نظام و انقلاب است.

وی ادامه داد: همراهی و مشارکت حداکثری در انتخابات، مایه یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه گری و فتنه گری خواهد شد، البته امنیت پایدار را برای کشور به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: فردی که منتخب مردم شده و در کرسی بهارستان ورود پیدا کند، اگر شایسته باشد می‌تواند تحول آفرین و اثرگذار در حوزه انتخابیه خود و حتی جامعه باشد.

وی تاکید کرد: شرکت کردن در انتخابات با چشم بسته و بدون بصیرت به خود ما آسیب می‌زند، چرا که فرد نامناسب انتخاب شده و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود، بنابراین باید با چشم باز و به دنبال شناخت نماینده اصلح باشیم و به او رأی بدهیم آن هم به کسی که به انقلاب و اسلام معتقد و ملتزم باشد، استعدادهای جوانان را بشناسد، به خط رهبری پایبند و به دنبال صلاح جامعه باشد و منافع ملی را بر منافع شخصی، حزبی، گروهی و طایفه‌ای ترجیح دهد.

محامی گفت: انسان باید با بصیرت و چشم باز در انتخابات شرکت کند و امیدواریم انتخاباتی پر شور و انتخاب اصلح داشته باشیم تا زمینه رشد بیشتر جامعه اسلامی در کل کشور و سیستان و بلوچستان فراهم شود، همچنین حضور پرشور مردم دل‌های دوستان انقلاب و نظام اسلامی را در داخل و خارج شاد و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

کد خبر 6041854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha