۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۶:۵۱

سرپرست بخشداری آب‌پخش:

شهدا در راه و روش خود به ائمه تاسی می کردند

شهدا در راه و روش خود به ائمه تاسی می کردند

بوشهر- سرپرست بخشداری آب‌پخش گفت: ریشه و اساس فرهنگ و سیاست در انقلاب اسلامی برگرفته از گفته‌های شهدا است که آن‌ها نیز در راه و روش و سیره خود به ائمه اطهار (ع) تأسی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهیدان رنجبرپور، بحرینی و رستگار اظهار داشت: در همه کشورهای دنیا که جنگ را تجربه کرده‌اند، نظام سیاسی توجه ویژه‌ای به بازماندگان و خانواده شهدا و کشته شدگان جنگی دارد و امکاناتی را در اختیار خانواده آنان به پاس قدردانی از فداکاری‌هایشان، قرار می‌دهد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش اظهار داشت: شهدا، جانبازان، اسرا و همه کسانی که در دوران دفاع مقدس به هر نحوی اثرگذار بودند، در مقابل اسلام، انقلاب و تاریخ این کشور رو سفید شدند.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی ثابت کردند که اگر لازم باشد ملت ما برای حفظ دین خدا و اسلام سیاسی از جان خود هم خواهد گذشت.

سلیمی مفرد در پایان با اشاره به سخنان شهید محمدی پور قبل از شهادت بیان کرد: شهید محمدی پور خطاب به سربازان رژیم بعثی می‌گفت: «ای برادر عرب که به دنبال من می‌گردی تا گلوله‌ات را در سینه‌ام فرو کنی، بخدا قسم در روز قیامت به دنبال تو می‌گردم تا تو را شفاعت کنم.»، یک انسان باید خیلی به خدا نزدیک باشد که برای کسی که قرار است جان او را بگیرد، چنین دعایی کند.

ریشه و اساس فرهنگ و سیاست در انقلاب اسلامی برگرفته از گفته‌های این شهدا است که آن‌ها نیز در راه و روش و سیره خود به ائمه اطهار (ع) تأسی می‌کردند.

کد خبر 6047546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha