۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳

مربی شمس آذر:

برابر آلومینیوم اراک فوتبال هجومی و رو به جلو ارائه خواهیم داد

برابر آلومینیوم اراک فوتبال هجومی و رو به جلو ارائه خواهیم داد

قزوین- مربی شمس آذر گفت: امیدواریم فردا با همان روحیه جنگندگی و فوتبال رو به جلو بتوانیم علاوه بر خلق موقعیت در گلزنی هم موفق باشیم و نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان عصر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با آلومینیوم اراک که در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازی با آلومینیوم بازی بسیار سختی است و این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه ساختارهای تیمی خوب آلومینیوم در فاز دفاعی و هجومی می‌شناسیم، اضافه کرد: آنالیز بسیار خوبی از سبک بازی حریف داریم.

کریمیان تاکید کرد: امیدواریم بازیکنان با شادابی و انگیزه لازم بتوانند نظرات کادر فنی را اجرا کنند تا بتوانیم بازی خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محروم و مصدوم خاصی نداریم و همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند، اضافه کرد: انتظار داریم هواداران همچون فصل قبل حضور پررنگی داشته باشند دو مطمئناً با خحضور هواداران اتفاقاً خوب نیم فصل اول را ادامه دار کنیم.

مربی شمس آذر بیان کرد: سبک بازی ما طبق تفکرات کادر فنی فوتبال هجومی به همراه خلق موقعیت است و در این زمینه هم حتی در نیم فصل دوم موفق بودیم اما در ضربه آخر مشکل داشتیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم فردا با همان روحیه جنگندگی و فوتبال رو به جلو بتوانیم علاوه بر خلق موقعیت در گلزنی هم موفق باشیم و نتیجه بگیریم.

کریمیان در پایان یادآور شد: بازیکنان جوان و بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند هم تلاش می‌کنند خود را به سطح آمادگی لازم برسانند.

کد خبر 6049095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha