۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

امام جمعه ساوه:

ملت بزرگ ایران با حضور خود در انتخابات دشمنان را تحریم کردند

ملت بزرگ ایران با حضور خود در انتخابات دشمنان را تحریم کردند

ساوه- امام‌جمعه ساوه گفت: ملت بزرگ ایران با حضور خود در انتخابات دشمنان را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر پیروزی نظام رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: با بررسی شرایط موجود می‌توان اذعان کرد با تمام دشواری‌ها و فشارهای اقتصادی به ویژه در ۵ سال اخیر همچنین تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات، امید دشمنان به مشارکت ۱۰ تا ۲۵ درصدی بود اما حضور بیش از ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی به دشمنان بود.

امام جمعه ساوه گفت: این بار ملت ایران دشمنان خود را تحریم کردند و در این جنگ نابرابر، پیروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: دشمن بداند حساب جاری انقلاب در نزد بانک قلوب ملت ایران همیشه پر است، طی ۴ دهه گذشته یک لحظه هم خالی نبوده است.

امام جمعه ساوه تاکید کرد: مسؤولان باید وحدت خود را حفظ کنند و در خدمت مردم باشند و بدانند بدون این مردم و منهای ولایت هیچ هستند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: تلاش اقشار مختلف مردم، مسئولان و فعالان جبهه انقلاب در شکل گیری این مشارکت تأثیرگذار بوده اما همه اقشار فوق از ظرفیت کامل خود برای جهاد تبیین استفاده نکردند و اقدامات تبیینی جدی هم گاهی دیرهنگام بود.

وی به سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: این بنیاد به فرمان امام در سال ۱۳۵۸ و به منظور رسیدگی به مسائل رفاهی، مادی، معنوی و فرهنگی خانواده‌های شهدا و نیز احیا و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان تأسیس شد.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بهترین بستر برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی توسط مردم و قرارگاه مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

حجت الاسلام رحیمی به نقش کانون‌های مساجد در صف مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: جوانان مسجدی پرورش یافته مسجد بر اساس اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی هستند که از این رو با توطئه‌های دشمن در این عرصه آشنا بوده و می‌توانند به عنوان سربازان این جنگ در صف مقدم باشند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین مکان برای رشد فعالیت‌های فرهنگی و دینی جامعه هستند، تصریح کرد: باید فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با جدیت بیشتر و برنامه‌ریزی جامع در راستای تقویت و تداوم فعالیت‌های مسجد محور تلاش کنند.

کد خبر 6049495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha