۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۵

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

جمع آوری معتادان متجاهر استان مرکزی دستور کار ویژه است

جمع آوری معتادان متجاهر استان مرکزی دستور کار ویژه است

اراک- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان این استان پیش از عید نوروز، دستور کار ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شایسته فرد ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: انتظار است پلیس مبارزه با مواد مخدر با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در سطح استان اقدام کند تا شاهد تعطیلات نوروز آرامی باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: به صورت ویژه پیش از نوروز طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی نیز انجام می‌شود.

شایسته فرد افزود: کمپ‌های نگهداری و درمان معتادین متجاهر استان، ظرفیت مناسب دارد و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ساماندهی معتادین متجاهر سراسر استان مرکزی از جمله نگهداری، درمان و ارائه آموزش برای ایجاد اشتغال به صورت متمرکز در یک مرکز در شهر اراک انجام می‌شود.

کد خبر 6052414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • A IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      سلام خواهشمند هستم پلیس بیایید منطقه رودکی و کنار رودخانه خشکه حد فاصل رودکی و طالقانی که تعداد بسیار زیادی معتاد در حال مصرف مواد مخدر هستند و فروشندگان مواد مخدر راحت در این منطقه اقدام به فروش انواع مختلف مواد می کنند در هر نقطه رودکی تشریف بیارید یک معتاد سر سطل زباله هست برای جمع آوری پسمان