۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

گفت‌وگوی مهر؛

قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است

قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است

اصفهان - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است، برای قشر خاصی نیست و هر کس به اندازه علم و بصیرت خود می‌تواند از آن بهره ببرد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در غرفه قرآن، عترت رسانه با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اظهار کرد: زهر کس با قرآن باشد و بر اساس دستورات خدا عمل کند دنیا و آخرت خود را تضمین کرده است.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت زمینه‌ساز فهم عمق معارف دینی از بستر قرآن است و هر چه این نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود مردم با مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا می‌شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اضافه کرد: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در نوع خود کم نظیر است به ویژه اینکه امسال برای اولین بار نهج البلاغه نیز در کنار قرآن آورده شده، این امر شکل میدانی قرآن و عترت است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب بوده است، گفت: شاهد حضور بازدیدکنندگان از استان‌های تهران، مشهد، خوزستان و … هستیم.

سالک کاشانی با بیان اینکه قرآن برای هر صنف و قشری از جامعه قابل استفاده است، ادامه داد: قرآن برای قشر خاصی نیست و هر کس به اندازه علم و بصیرت خود می‌تواند از قرآن بهره ببرد.

کد خبر 6055528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha