۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶

استاندار مازندران:

مازندران برای خدمات رسانی به مسافران آماده است/ پویش نه به زباله

 مازندران برای خدمات رسانی به مسافران آماده است/ پویش نه به زباله

ساری - استاندار مازندران با بیان این که بسترها برای میزبانی از مسافران فراهم است، گفت: مازندران با حداکتر توان خود را برای خدمت رسانی به ملت ایران و مسافران آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور با اظهار اینکه پیش بین یمی شود شمار زیادی مسافر و بیشتر از سال قبل به استان سفر کنند، ازآمادگی استان برای میزبانی از مسافران خبر داد و گفت: مهمترین مساله ارائه خدمات و اسکان مسافران است.

وی از تهیه اماکنی برای اسکان موقت گردشگران خبر داد و گفت: امسال با آمادگی بیشتری اسکان مسافران را دنبال کردیم زیرا طبق پیش بینی‌ها شاهد سرما و بارندگی در استان خواهیم بود و مصوب شد از امکانات آموزش و پرورش برای اسکان استفاده کنیم.

حسینی پور تصریح کرد: همچنین از امکانات و تجهیزات گردشگری برای اقامت مسافران بهره می بریم.

استاندار مازندران به ارائه خدمات در جاده‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: امسال قرارگاهی در دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات حداکثری ایجاد شده تا میزان حوادث را کاهش دهیم و علاوه بر این پایگاه‌های امداد هوایی را در استان تقویت کردیم تا در خدمات رسانی سرعت بخشیده شود.

حسینی پور زیباسازی و مناسب سازی سیما و منظر شهری را ازدیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: شهرداری‌ها متولیان اصلی این طرح هستند و شهرداری برتر در استان معرفی می‌شوند.

استاندار مازندران با اشاره به تقارن با ماه مبارک رمضان خواستار حفظ حرمت و شانیت این ماه معنوی شد و هنجاری شکنی را پذیرفتنی ندانست و گفت: هنجارشکنی در ماه رمضان خط قرمز مردم استان است.

وی با اشاره به آمادگی حداکثری برای خدمات رسانی به مسافران از اجرای پویش نه به زباله برای حفظ طبیعت منحصربفرد استان خبر داد.

کد خبر 6057447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha