۱ فروردین ۱۴۰۳، ۳:۳۵

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد؛

راه اندازی پویش «راه آسمان» در فرودگاه سردارجنگل رشت

راه اندازی پویش «راه آسمان» در فرودگاه سردارجنگل رشت

رشت- مدیرکل فرودگاه گیلان از راه اندازی پویش «راه آسمان»همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان در فرودگاه سردارجنگل رشت خبر داد.

سید محسن میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گیلان را یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور دانست و اظهار کرد: فرودگاه رشت با آمادگی کامل همزمان با آغاز سال نو و ماه میهمانی خدا به استقبال میهمانان نوروزی می‌رود و به همت روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پویش راه آسمان در این فرودگاه راه اندازی کرده است.

مدیر کل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه‌های سراسر کشور سفر می‌کنند، با شرکت در پویش راه آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند و هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به ۲ نفر برنده که صاحبان بهترین آثار ارسالی باشند، تقدیم خواهد شد.

میرحسینی ضمن اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹، هدف از پویش راه آسمان را ایجاد نشاط و شادابی بین مسافرین عزیز نوروزی و آشنایی بیشتر با مباحث مربوط به فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با این اقدام خلاقانه ارتباط مردم و مسافران عزیز با ناظران فرودگاهی تسهیل و مثمر ثمر شود.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در پویش بزرگ راه آسمان می‌توانید عکس و ویدئو هایی که در فرودگاه‌های سراسر کشور گرفته شده را در تلگرام یا ایتا به این آیدی airport_iran1403@ ارسال کرده و همچنین پیشنهادات، انتقادات و … خود را به شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ پیامک کنند.

کد خبر 6059081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha