۲ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۲ مصدوم‌ بر جا گذاشت

۲ تصادف در جاده های زنجان ۱۲ مصدوم‌ بر جا گذاشت

زنجان-معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در ۲ فقره تصادف در جاده های این استان ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان گفت: ساعت ۸:۱۵ صبح امروز گزارش برخورد و سقوط از پل ۲ دستگاه پراید جهت امدادرسانی به ندای امداد گزارش داده شد.

وی یادآوری کرد: ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک همراه با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه در کیلومتر ۷۵ لاین شمالی آزادراه زنجان-تبریز اتفاق افتاده و ۶ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شده بودند.
مهرگان ادامه داد: تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه و به اورژانس کمک کردند.

وی پایان عملیات امدادرسانی در این سانحه را ساعت ۱۰:۴۰ بیان کرد و افزود: مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از وقوع حادثه دیگری ساعت ۱۶:۳ در کیلومتر ۲۰ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و گفت: این سانحه توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

مهرگان اظهارداشت: ۲ تیم عملیاتی از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این سانحه پژو ۴۰۵ و ال ۹۰ برخورد و واژگون شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به پانسمان و بانداژ سر مصدومان حادثه کردند.

مهرگان مصدوم این سانحه را نیز ۶ نفر بیان کرد و افزود: تجاتگران پس از پایان انجام کمک های اولیه مصدومان را به منظور انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

وی، پایان عملیات امدادرسانی در این سانحه رانندگی را ساعت ۱۷:۱۵ بیان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرن

کد خبر 6059984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بختیار NL ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      متاسفانه بیماران روانی زیادی در پشت ماشین می‌نشیند که اینطور مردم را در این روزهای عزیز عزادار می‌کنند پلیس هم کوتاهی میکند اگر جرایم رانندگی سنگین شود شاید وضع موجود بهتر شود