۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

رییس شورای شهر اردبیل:

مجوز احیای «بالیخلی‌چای» اردبیل صادر شد

مجوز احیای «بالیخلی‌چای» اردبیل صادر شد

اردبیل- رییس شورای شهر اردبیل گفت: مجوز احیا، بهسازی، زیباسازی رودخانه «بالیخلی‌چای» در محدوده شهر اردبیل به طول ۹کیلومتر صادر شد.

میرمحمد سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مجوز طرح بهسازی، زیباسازی و ساماندهی رودخانه بالیخلی‌چای در محدود شهر اردبیل به طول نزدیک ۹ کیلومتر با اعتبار ۱,۰۰۰ میلیارد تومان صادر شد.

وی افزود: این رودخانه که از مرکز شهر اردبیل عبور می‌کند یکی از جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های اقتصادی شهر اردبیل بوده و دغدغه چندین ساله شهروندان شهر اردبیل است.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در صورت احیای علمی و منطقی آن گام مؤثری در توسعه صنعت توریسم شهر اردبیل خواهد بود، گفت: مجوز واگذاری اجرای عملیات عمرانی رودخانه بالیخلی‌چای در محدوده شهر اردبیل به پیمانکار قرارگاه خاتم الانبیا (ص) مورد تصویب قرار گرفت.

سیدهاشمی ادامه داد: این مجوز فقط برای عقد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است و نحوه اجرای طرح و جزئیات طرح در جلسات تخصصی بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که قبلاً با انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری اردبیل و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مقرر شده بود تبدیل به قرارداد شود و اجرای آن از اوایل سال آتی شروع خواهد شد.

کد خبر 6062056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      4 2
      مسئولین استان اردبیل تمام پروژه های عمرانی استان را فقط در شهر اردبیل اجرا می کنند بقیه شهرهای استان هم همچنا مورد ظلم و‌محروم واقع شده اند
    • ایلیا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 1
      خدا قوت به شهردار محترم که دلسوزانه به ابادانی شهرمان تلاش می کنندخداوند توفیق روزافزن عنایت فرماید
    • مهدی رحیمی AE ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      3 1
      با سلام و عرض خسته نباشید یک راه حل کم هزینه برای همیشه پر آب بودن رودخانه حتی در کم آب ترین فصول سال دارم اگر دسترسی به مسعول پرژه دارید حاضرم به رایگان در اختیارشان قرار دهم
    • خدیجه شکاری نیری IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      1 1
      سلام خسته نباشید سال نوتان تبریک ومبارک باشد اب بالیخلوچایی را که بالوله های زیر زمینی به روستاها ویا بخش وشهرهایی هدایت شده باید به مسیر رودخانه که زیبایی مرکز استان به ان وابسته است هدایت شود خدانگهدارتان
    • سلیمان اصغری IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      1 0
      باسلام وخداقوت.هدایت آبهای سطحی وروان آب سطح شهر اردبیل در زمان بارندگی پیشنهاد بنده هست که باید توسط مشاور مطالعه وطراحی شود.این امر مشکل آب گرفتگی سطح شهر را حل و به منابع آب رودخانه هم کمک میکند .لطفا بررسی و نتیجه اعلام گردد .یک شهروند اردبیلی
    • امیرمحسنی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      0 0
      لطفا محدوده رودخانه در شهرک ساحلی هم ساماندهی و دیوار کشی شود