۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد خبر داد؛

ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز

ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز

سروآباد_مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد گفت: ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی ظهر چهارشنبه در بازدید از از ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مستقر در مبادی ورودی شهر سروآباد ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ شهرستان اظهار کرد: ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ سروآباد از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورودی شهر سروآباد با یکدستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و همچنین کانکس با امکانات تخت بستری موقت بیمار و ترالی اورژانس جهت انجام اقدامات سرپایی پیش بیمارستانی و حضور پرسنل پیش بیمارستانی ۱۱۵ سروآباد مستقر و آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی است.

وی در خصوص بازدید از این ایستگاه افزود: خوشبختانه امکانات و تجهیزات و وضعیت ایستگاه کاملاً مناسب و در شرایط ایده‌ال است که از ابتدای برپایی ایستگاه تا ششم فروردین به ۲۵ نفر از مراجعین به ایستگاه خدمات سرپایی درمانی از جمله سرم تراپی ارائه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد بیان کرد: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین سال ۱۴۰۳ مرکز فوریت‌های ۱۱۵ سروآباد ۹۲ مأموریت داشته است که به حادثه‌دیدگان سوانح ترافیکی و بیماران اورژانسی خدمات ارائه شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: طرح ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ فعال و آماده ارائه خدمات است.

کد خبر 6063608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha