۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۷

رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

استقبال خوبی از طرح زندگی با آیه‌ها در گناوه انجام شده است

استقبال خوبی از طرح زندگی با آیه‌ها در گناوه انجام شده است

گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: طرح سراسری زندگی با آیه‌ها با استقبال خوب در سطح شهرستان گناوه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ملی قرآنی زندگی با آیه‌ها (مسطورا) برای تجربه زندگی نو با آیات ودر هوای قرآن تنفس کردن طراحی و از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها در سراسر کشور در حال اجرا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: قرآنی کلام الهی که سطر سطر آن مایه رحمت و شفای دردها است که اگر در زندگی بشر نقش آفرینی کند ضامن سعادت و عاقبت بخیری همگان خواهد بود.

وی گفت: طرح کشوری زندگی با آیه‌ها (مسطورا) ایده‌ای نو برای تبیین و حفظ فرازهایی از آیات قرآن برای ساختن جامعه و زندگی بر مبنای نگاه خداوند است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: در شهرستان گناوه با هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته تاکنون بیش از ۲۰۰ جلد کتاب و کتابچه قرآنی با موضوع طرح مسطورا بین اقشار مختلف در سطح شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: چاپ کتب تبیینی طرح زندگی با آیه‌ها و تراکت‌های قرآنی، چاپ تراکت پیامکی جهت شرکت در این طرح، تهیه و نصب بنر آیات زندگی در مجامع عمومی، محافل قرآنی و مصلای نمازجمعه و یادمان شهدا از دیگر برنامه‌های صورت گرفته در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح نورانی در شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح قرآنی با هدف زندگی با آیه‌ها و با استقبال بی نظیر مردم در سراسر کشور و همچنین در شهرستان گناوه در حال برگزار است.

کد خبر 6067627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha