۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱

فرماندار بردسکن:

رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده است

رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده است

بردسکن- فرماندار بردسکن گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده و از درون پوسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز قدس که در محل فرمانداری بردسکن با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری برگزار شد، اظهار کرد: زمینه سیاسی و روانی جامعه جهانی برای نابودی رژیم اشغالگر قدس فراهم شده، از این رو حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مهم و حساس است.

فرماندار بردسکن ادامه داد: حضور همه آحاد مردم طبق وظیفه و تکلیف شرعی واجب است و به طور یقین همه با وحدت و انسجام بر سر رژیم اسرائیل فریاد خواهیم کشید.

وی اظهار کرد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

دهقان زاده بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و یادآور شد: با پشتیبانی مردم و با خلق حماسه‌ای دیگر، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی در شهرستان برگزار و برگ زرین دیگری به افتخارات این شهرستان افزوده می‌شود.

فرماندار بردسکن گفت: مردم در هر زمانی که وارد میدان و صحنه شدند باعث سربلندی و پیشرفت کشور شده و مطمئناً در راهپیمایی روز جهانی قدس نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است؛ راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال‌جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح از مسیر میدان توحید به سمت مصلای نماز جمعه بردسکن برگزار و با قرائت قطعنامه، سخنرانی و اقامه نماز پرشکوه جمعه خاتمه خواهد یافت.

کد خبر 6068350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha