۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد:

زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

یاسوج- سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد، در نخستین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: زنگ سلامت با شعار مردمی سازی سلامت در مدارس نواخته شد و سلامت دانش آموزان، نقش مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد.

وی بیان داشت: در راستای تأمین سلامت کودکان و نوجوانان، هفته سلامت فرصت مناسبی برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت و بهداشت است.

جمالی تصریح کرد: ارتقا سطح سلامت دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به دلیل اینکه جامعه بزرگ دانش‌آموزی را در اختیار دارد می‌تواند در حوزه سلامت بسیار اثر گذار باشد.

جمالی با بیان اینکه برنامه‌ها و مراقبت‌های بهداشتی حوزه سلامت می‌تواند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، در جامعه دانش‌آموزی عملیاتی و ترویج داده شود، گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید ویژه‌ای بر موضوع سلامت دانش آموزان در دو بخش جسمی و روحی شده و بر اساس این سند باید در مدارس به دنبال تربیت نسلی باشد که با فراگیری اصول مختلف بهداشتی و سلامتی در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

کد خبر 6084360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha